FANDOM

Satul zânişoarelor
Sezonul 2, episodul 20
46
Informaţia episodului
Număr total 46
Data difuzării (Italia) 23 iunie 2005
Data difuzării (SUA) 25 februarie 2006
Alte nume
Nume în italiană Il villaggio delle Pixies
Nume în engleză Pixie Village
Succesiune de episoade
precedent
Spionul din umbră
următor
Puterea Charmix
Lista episoadelor

Satul zânişoarelor este episodul 46 al serialului Winx Club şi al douăzecilea episod din sezonul 2.

Rezumat Edit

Episodul începe în Alfea, unde Faragonda le-a chemat pe zânele Winx. Ea le informează că Lord Darkar are din ce în ce mai multă putere, acum că are şi trei dintre cele patru părţi ale Codexului. În pădure, Palladium este cu Avalon căutând flori. Ei doi se despart, când o floare îl atacă pe Avalon care cade jos, deşi fără să ştie de ce, el râde.

Faragonda le explică că zânele Winx vor pleca într-o vacanţe la Pământurile Sălbatice. În pădure, Palladium îl găseşte pe Avalon inconştient, şi vrea să avertizeze şi pe cineva de cele întâmplate. Faragonda le spune zânelor Winx că în Pământurile Sălbatice energia magică este anulată şi ele nu vor putea să-şi folosească magia, dar pentru a compensa Specialiştii le vor însoţi pe zânele Winx.

Livy, Zânişoara mesageră, primeşte mesajul lui Palladium. Când ajunge, Palladium explică că Avalon a fost otrăvit, şi Livy spune că există o floare care poate să servească de antidot în satul Zânişoarelor. Însă Palladium se împotriveşte, deoarece Lord Darkar ar putea să-i vadă. Palladium spune că fiindcă Fenixul le priveşte pe zânele Winx, poate să meargă rapid în satul său şi să revină.

Dar Lord Darkar o priveşte pe Livy şi spune că totul incidentul cu floarea veninoasă a fost planificat. Lord Darkar o cheamă pe Icy ca să-o urmeze pe Livy până satul său şi să fure Codexul. Astfel Icy merge spre satul cu nişte monştri de-ai lui Lord Darkar.

Specialiştii ajung la Alfea, şi zânele Winx intră în navă. Layla simte că celelalte nu-şi dau seama şi de prezenţa ei acolo. Tecna se întâlneşte cu Timmy şi Musa cu Riven, dar băieţii le ignoră pe moment. Între timp, Livy se duce spre sat, însă ea nu-şi dă seama că Icy o urmăreşte cu monştri. Palladium se hotărăşte să-l ducă pe Avalon spre Alfea.

Timmy îi spune lui Brandon că există altă navă, dar este o pasăre. Sky o întreabă dacă Bloom este bine, dar ea se supără. Livy continuă să zbare spre sat, dar este lovită cu o ramură şi cade pe sol. Icy şi Lord Darkar o văd, şi Icy trebuie să-o ajute pe Zânişoara să trezească pentru că trebuie să afle unde este Codexul.

În oraşul de pe Pământurile Sălbatice, fetele sunt la cumpărături. Sky este preocupat pentru că Bloom s-a supărat şi nu ştie exact de ce. Muză îl întreabă pe Riven despre rochia ei, dar Riven nu-i acordă o atenţie. Între timp, Livy tot îşi vede de drum, în timp ce Lord Darkar este fericit că va obţine ultima parte a Codexului.

În satul Zânişoarelor, toate Zânişoarele se bucură de sosirea ei. Livy caută floarea antidotului, dar apare Icy. În Pământurile Sălbatice, Winx sunt nevoite să să ia un teleferic pentru a urca până în vârful muntelui. Dar ceva se întâmplă cu coarda. În satul Zânişoarelor, Icy le atacă pe Zânişoarele, şi vrea Codexul. În munte, Specialiştii şi zânele Winx încep să schieze.

În satul Zânişoarelor, Icy le atacă pe Zânişoarele şi congelează tot satul şi pe Zânişoare. Atunci Icy le spune monştrilor să nimicească satul. Atunci Zânişoara care este însărcinată cu siguranţa satului se decide să-i dea Codexul lui Icy, dar Livy îl prinde şi fuge. Icy începe să-o urmărească pe Livy.

Pe munte, Sky îi spune lui Riven că a văzut un urs, dar nu-i adevărat şi Riven se opreşte. Atunci Riven îi spune lui Sky că înainte este un arbore. Sky nu-l crede, dar este adevărat şi atunci se izbeşte de acesta. În satul Zânişoarelor, Icy încă o urmăreşte pe Livy şi se apropie de aceasta. Sky şi Riven încep să se întreacă pentru a vedea cine va fi primul, dar pe drum se întâlnesc cu Layla, care ajunsese înaintea acestora.

Livy şi Icy ajung până la Peşteri Profunde, şi prinţesa Amentia cere răspunsuri. Flora le spune celorlalţi care va fi noapte în curând. Brandon crede că Bloom se comportă ciudat, şi spune că poate fi de vină Avalon. Între timp, Livy îi spune prinţesei Amentia că Icy vrea să-i fure Codexul. Amentia îi spune lui Icy să iasă din oraşul ei.

Specialiştii şi zânele Winx coboară cu telefericul, dar deodată se opreşte. Timmy observă că cablul este pe cale să se rupă. Zânele Winx nu pot să se transforme în Pământurile Sălbatice. La Alfea, Palladium încearcă să caute un antidot el însuşi pentru că Livy nu a revenit.

Zânele Winx şi Specialiştii încep să devină agitaţi, dar Bloom spune că trebuie să-şi menţină calmul şi să gândească împreună o soluţie. În Peşterile Profunde Icy începe să lupte împotriva Amentiei. Palladium nu încă caută un antidot, dar nu găseşte nimic. În teleferic Bloom preia iniţiativa, şi spune să-şi scoată toţi paltoanele pentru a face o coardă.

Apoi apare o secvenţa în care Icy se luptă cu Amentia, dar curând apar Darcy şi Stormy. Amentia le spune gărzilor să-le atace pe vrăjitoarele Trix. Între timp, Zânele Winx şi Specialiştii au confecţionat nişte paraşute din paltoane, şi chiar când telefericul cade, toţi sar zburând. Vrăjitoarele Trix reuşesc să pună mâna pe ultima bucată a Codexului, dar Amentia spune că se va răzbuna de ele. La Alfea, Palladium reuşeşte să-l vindece pe Avalon.

Pe munte, echipa cade în zăpadă, şi atunci Bloom recunoaşte că şi-a pierdut credinţa în echipa, şi atunci Bloom obţine o nouă putere numită Charmix. Vrăjitoarele Trix îi aduc lui Lord Darkar Codexul, şi Fenixul spune că acum este mai puternic decât oricând.

Evenimente majore Edit

  • Zânele Winx sunt în vacanţă în acest episod.
  • Lord Darkar o trimite într-o misiune pe Icy pentru a fura ultima parte a Codexului.
  • Bloom îşi primeşte Charmix-ul.
  • Lord Darkar are toate cele patru părţi ale Codexului.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • Cu excepţia cazului când Darcy şi Stormy o ajută pe Icy, aceasta era misiunea lui Icy singură.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki