FANDOM

Secretul lui Bloom
Sezonul 1, episodul 14
14.png
Informaţia episodului
Număr total 14
Data difuzării (Italia) 27 februarie 2004
Data difuzării (SUA) 18 septembrie 2004
Alte nume
Nume în italiană Il segreto di Bloom
Nume în engleză Bloom’s Dark Secret
Succesiune de episoade
precedent
Fiica Flăcării
următor
Voci din trecut
Lista episoadelor

Secretul lui Bloom este al paisprezecelea episod al serialului Winx Club şi al paisprezecelea episod din sezonul 1.

Rezumat Edit

Episodul începe în Turnul norilor, unde Griffin vorbeşte cu Mirta, şi mai multe vrăjitoare, despre ceea ce s-a întâmplat cu Lucy în concursul de Miss Magix. În Alfea, Bloom dă un examen, în prezenţa Faragondei, cu o floare şi nişte obstacole, pe care îl trece. La o întâlnire cu Brandon, ea îl explică că vrea să ştie cine sunt părinţii, răspunsuri pe care le poate găsi doar în Turnul norilor, iar el vrea să o ajute în pofida pericolelor.

În Fântână Roşie, Timmy îl pregăteşte pe Brandon pentru a intra la Turnul norilor. Sky pare şi se interesează şi el, şi în acest moment apare Riven spionându-i şi o informează pe Darcy. În Alfea, Bloom dormea, când apare Brandon, care a intrat pe furiş. După aceea Bloom se trezeşte şi se schimbă de pijamale, pentru a merge în recunoaştere în misiune.

În Turnul norilor, Lucy este supărată, şi Mirta încearcă să o consoleze spunând că vrăjitoarele Trix sunt cele vinovate de ce întâmplate, dar Lucy este preocupată pentru că prietena şi îi spune că vrea o schimbare, şi anume vrea să fie apreciată şi observată de Trix. După ce Lucy pleacă, ea iese în afara castelului şi începe să facă nişte vrăji împotriva vrăjitoarelor Trix. Mirta descoperă planul vrăjitoarelor Trix, care vor să o amăgească pe Bloom cu trecutul ei. Mirta se decide să o ajute pe Bloom, cu toate că nu o cunoaşte.

Brandon şi Bloom ajung la Turnul norilor. Acolo întâmpină greutăţi când vor să aterizeze, şi sunt cât pe ce să se prăbuşească cu motocicleta lor. Ei cad, dar se salvează şi intră în castel. Mulţumită unui GPS creat de Timmy, găsesc biblioteca. Acolo găsesc şi nişte cărţi care ar putea răspund la tot. Ea întreabă cartea cine este în realitate, şi apar nişte imagini cu nişte antice vrăjitoare, Domino şi Bloom bebeluş între vrăjitoarele. Astfel, Bloom crede că este o vrăjitoare şi revine tristă singură la Alfea, după ce vede cât de oripilat este Brandon de ea.

În Alfea, Flora îi spune Stellei că Bloom nu-i în Alfea, iar Tecna şi Musa nici ele nu ştiu unde este. Brandon spune că el a dus-o până la Alfea, dar ea niciodată a intrat în şcoală. În pădure, Bloom şi Kiko se trezesc dezorientaţi, după o noapte petrecută acolo. Bloom începe să umble, şi se întâlneşte cu Mirta pe drum. Aceasta îi spune că vrăjitoarele Trix au amăgit-o. Când cele trei vrăjitoare apar şi încep să o caute pe Bloom, deşi nu sunt foarte unite ca echipă.

Zânele Winx, încep căutarea lui Bloom, şi se transformă. Flora întreabă iarba pe unde poate să fie, şi aceasta indică direcţia corectă. Musa face o undă de sunet, şi Tecna analizează datele. Stella face lumină, şi încep căutarea lui Bloom. Între timp, vrăjitoarele Trix le găsesc pe Bloom şi Mirta primele, şi încep să se înfrunta cu ele când apar şi zânele Winx. La bătăliei li se alătură şi Mirta care creează o iluzie pentru a le da timp zânelor să scape, dar Darcy îşi dă seama că totul este un truc. Icy le congelează pe cele două, dar sunt salvate de apariţia clubului Winx.

Stormy le atacă pe zânele Winx, şi pentru a le salva Bloom se transformă. Mirta lansează o iluzie a unui monstru, când Icy observă dovleacul de pe tricoului Mirtei şi o transformă pe vrăjitoarea într-un dovleac. Bloom îşi dezlănţuie puterea dragonului, şi Pepe luptă şi el cu Kiko dar pleacă cu Icy.

Bloom spune că le-a învins pe vrăjitoarele Trix, dar este preocupă acum de Mirta, care este transformată într-un dovleac. Revenite la Alfea, Flora îi spune lui Bloom că trebuie să odihnească bine. Apoi îi spune lui Mirta că nu va renunţa să o ajute să contracareze vraja vrăjitoarelor Trix, iar între timp zânele Winx se vor îngriji de ea, spunând că asta este o promisiune a clubului Winx.

Evenimente majore Edit

  • Mirta părăseşte Turnul norilor.
  • Mirta le cunoaşte pe Bloom şi zânele Winx.
  • Mirta este transformată într-un dovleac.
  • Mirta rămâne în Alfea.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • Mirta nu are pantalonii roşii când ea iese din tufiş atunci când Bloom o găseşte.
  • Când Bloom dă proba examenului, mânecile Faragondei lipsesc.
  • Pantalonii Musei se transformă în trandafir într-o scenă.
  • Kiko nu era cu Bloom şi Brandon în Turnul norilor, dar el a apărut în pădure cu Bloom când a plecat de la castel.
  • Când Stella îşi va lansa vraja, mânecile Tecnei lipsesc.
  • Când Icy va lansa o vrajă pentru a-o transforma pe Mirta într-un dovleac, mânecile Florei lipsesc.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki