FANDOM

Secretul profesorului Avalon
Sezonul 2, episodul 9
35.png
Informaţia episodului
Număr total 35
Data difuzării (Italia) 15 mai 2005
Data difuzării (SUA) 5 noiembrie 2005
Alte nume
Nume în italiană Il segreto del professor Avalon
Nume în engleză Professor Avalon’s Secret
Succesiune de episoade
precedent
Petrecerea distrusă
următor
Cripta codului
Lista episoadelor

Secretul profesorului Avalon este episodul 35 al serialului Winx Club şi al nouălea episod din sezonul 2.

Rezumat Edit

Episodul începe cu un bătrân care face o profeţie, şi apoi pe o planetă apar nişte monştri care distrug tot, până când o fiinţă cu aripi care pare să salvează populaţia, dar care se transformă în altceva şi continuă cu distrugerea.

În Alfea, Bloom are un vis despre părinţii săi biologici, când se trezeşte brusc. În sufragerie, Tecna le explică legenda care a apărut înainte, însă Stella este neserioasă şi se gândeşte doar la mai multă mâncare. Tecna îi dă Stellei un măr, dar acesta este numai o hologramă şi apar mai multe holograme. Acesta este unul dintre trucurile create de WizGiz.

Mai târziu, Avalon ajunge, şi le dă tuturor zânelor nişte flori şi le întreabă cine doreşte să se înscrie la cursul acestuia. Apoi Avalon îi cere lui Bloom să vină la biroul lui după ore, pentru a vorbi despre visul ei. Însă Zânele Winx vor să ştie mai mult despre aripile lui Avalon şi dacă el are legătură cu legenda.

Avalon formează o clasă de încredere. Între timp, Tecna începe să examineze originile lui Avalon, dintr-o carte care este în Alfea. Apoi într-o secvenţă apare Lockette care pare să aibă o problemă cu rochia sa, iar Chatta o aranjează. La bibliotecă, Tecna găseşte mai multe informaţii despre Avalon, şi o profeţie. După aflarea acesteia, ea şi Digit sunt decise să evite ca profeţia să se împlinească.

Tecna îl localizează pe Avalon în biroul său, dar Digit şi îl vede plimbând prin grădină. Tecna vede un alt Avalon în hol, şi le cheamă pe Zânişoarele spunând că Bloom este cu Avalon şi că este în pericol.

În biroul său, Avalon face îi spune lui Bloom că numele ei derivă dintr-un element şi că pentru asta are nevoie de o parte din acesta pentru a şti mai mult despre străbunii ei. De undeva ascunsă, Tecna urmăreşte totul, şi apoi decide să-l menţină pe profesorul sub supraveghere. Apoi Tecna le informează pe zânele Winx despre tot ceea ce ştie, şi atunci apare Palladium informându-le că a revenit la Alfea.

În tipul unei ore de-a lui Palladium, Bloom îşi reaminteşte că în anul anterior zânele se purtau urât şi inadecvat cu acesta. Dar în acest an Palladium le va preda invocarea magică. Stella iese ca voluntară, dar Palladium o sperie şi în locul acesteia se oferă altă studentă, numită Amaryl.

Ea creează o sferă, şi Palladium spune că o lanseze asemenea unei săgeţii spre tablă de darts. Dar ea o lansează spre Stella. Palladium opreşte bila şi îi spune lui Amaryl că va mai face acest lucru, va fi exmatriculată. În biblioteca Alfeei, zânele Winx se reunesc analizând ceea ce au descoperit despre Avalon şi despre distrugerile planetelor. Între timp Faragonda o trimite pe Zânişoara mesageră şi îi spune să o consulte pe Griffin.

Tecna merge cu Timmy la Turnul Norilor, în timp ce Bloom se oferă voluntară într-o clasă de-a lui Avalon. În Turnul Norilor, Griffin explică că ştie când va fi o altă aliniere de planete: noaptea. Digit speră să nu fie prea târziu. În clasă, o zână rupe spada lui Bloom pentru că spada celeilalte zâne, deşi este stricată, este mai puternică.

Mai târziu după ore Bloom se prezintă în biroul acestuia. Ea este invitată să se întindă în timp ce Avalon o pregăteşte pentru a-şi descoperi trecutul. Bloom are o viziune cu un cântec de-al mamei sale, şi îl apare un pandantiv cu simbolul familiei sale. Între timp, Griffin observă că va avea o aliniere, şi Zânişoarele au doar 10 minute la dispoziţie să intervină. Ele se alătură zânelor Winx, dar Layla îi comunică că Zânişoarele că trebuie să rămână.

În timp ce Avalon doarme, planetele se aliniază. Zânele Winx intră în camera lui, dar Avalon este în duş. Când iese, le găseşte pe zânele Winx. Ele se transformă şi îl atacă pe Avalon. Profesorul îşi scoate aripile, şi zânele Winx îl urmează. Tecna îl atacă pe Avalon, dar apoi descoperă că Avalon a revenit la forma sa umană.

Profesorii sunt reuniţi cu zânele Winx, şi Avalon explică că tot ceea ce au văzut zânele Winx erau probe create de Avalon şi ceilalţi profesori. Faragonda explică că autorul legendei era un comediant, şi că trebuie să se scuze lui Avalon pentru tot. Atunci Avalon le spune zânelor Winx despre un examen de pedeapsă. La sfârşitul acesteia, Bloom rămâne pe iarbă cu pandantivul în mână, gândindu-se la mama sa.

Evenimente majore Edit

  • Profesorul Palladium revine cu o nouă frizură.
  • Se revelează numele părinţilor biologici ai lui Bloom: Oritel şi Marion.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • Planetele laterale dinte cele trei planete care se aliniază în acest episod, au aparenţa lui Neptun şi a lui Jupiter.
  • În episodul 4 al sezonului 5 (Cartea Sirenix) apare o carte foarte asemănătoare cu cartea profeţiei din acest episod.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki