FANDOM

Selkie

Selkiile principale.

O Selkie este o gardiană a portalurilor care conectează lumile subacvatice şi care pot să deschidă şi să le închidă (pentru fiecare planetă în dimensiunea magică, există o lume subacvatică). Tritannus vrea să le fure puterile lor pentru a avea acces la Oceanul Infinit. Puterile lor sunt restaurate de o zână de pe planetele lor respective atunci când formează legături cu ele. Selkiile, de asemenea, pot să simtă atunci când o zână este în primejdie. Când o Selkie îşi atinge tatuajul magic cu mâinile sale apare o strălucire în mâinile sale: aceasta reprezintă o armă contra duşmanilor dimensiunii magice.

  • Serena: Gardiana portalului oceanelor planetei Domino, este conectată cu Bloom.
  • Desiree: Gardiana portalului oceanelor planetei Linphea, este conectată cu Flora.
  • Iliris: Gardiana portalului oceanelor planetei Solaria, este conectată cu Stella.
  • Sonna: Gardiana portalului oceanelor planetei Melodie, este conectată cu Musa.
  • Lemmy: Gardiana portalului oceanelor planetei Andros, este conectată cu Layla.
  • Lithia: Gardiana portalului oceanelor planetei Zenith, este conectată cu Tecna.
  • Philla: Gardiana portalului oceanelor planetei Pământ, nu este conectată cu nicio zână.
  • Nissa: Gardiana portalului oceanelor planetei Magix, nu este conectată cu nicio zână.

Personaje din Winx Club
Club Winx: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDaphne
Specialişti: SkyBrandonRivenTimmyHeliaNabuRoy | Paladini: NexThoren
Duşmani: TrixLord DarkarValtorVrăjitorii Cercului NegruTritannusSelinaKalshara şi BrafiliusAlţii…
Alte personaje aliate ale Clubului Winx: ZânişoareSelkieAnimale magiceAlţii…

Also on FANDOM

Random Wiki