FANDOM

Senzaţii tari la şcoala de modă
Sezonul 2 (World of Winx), episodul 5
WOW18
Informaţia episodului
Număr total 18
Data difuzării (Italia) Septembrie 2017
Data difuzării (SUA) 16 iunie 2017
Alte nume
Nume în italiană Brividi nella scuola di moda
Nume în engleză Fashion School Thrills
Succesiune de episoade
precedent
Sirene pe Pământ
următor
Fata în stele
Lista episoadelor

Senzaţii tari la şcoala de modă este al optsprezecelea episod al serialului Winx Club WOW: World of Winx şi al cincilea episod din sezonul 2 al acestuia.

Rezumat Edit

În timp ce Stella se confruntă cu duşmanul său interior, Obscura, în timp ce-l spiona pe Matt la şcoala de modă, celelalte cinci Winx încearcă să-i elibereze pe piraţii de capcanele umbrei reginei. Flora reuşeşte să-şi întărească magia naturii pentru a învinge aura negativă a Reginei şi a le salva.

Evenimente majore Edit

  • Piraţii zombie a lui Smee sunt capturaţi de umbrele lui Tinker Bell şi nu sunt capabili să se transforme în formele lor de zombie.
  • Stella descoperă cea mai nouă putere Onyrix, care i-a permis să privească scurt în trecut, cu un fulger de lumină. Această putere o ajută, de asemenea, pe Stella să afle locaţia curentă a lui Matt: şcoala de modă din Paris.
  • Datorită apelului de primejdie al Spiritului Lumii Visurilor, Bloom, Flora şi Musa călătoresc în Ţara de Nicăieri, în timp ce Stella, Tecna şi Layla continuă să meargă la şcoala de modă din Paris.
  • Stella se reîntâlneşte cu vechi prieteni şi clienţi, Sophie şi Nadine, şi află mai multe despre reputaţia teribilă a lui Matt.
  • Toată lumea la şcoala de modă din Paris este înghiţită de goluri întunecate, iar Stella se confruntă cu duşmanul ei, Obscura.
  • Bloom, Flora şi Musa găsesc piraţii închişi, dar nu pot să-i elibereze.
  • Prinsa în golurile Obscurei, Stella este forţată să se confrunte cu temerile ei de singurătate, abandonare şi ridiculizare constantă, la fel ca în copilăria ei.
  • Stella depăşeşte întunericul Obscurei, nesiguranţa şi temerile sale şi o învinge.
  • Cele trei zâne sunt forţate să-l alunge pe un om misterios care încearcă să-l răpească pe Matt.
  • Stella, Tecna şi Layla îl pierd din vedere pe Matt şi pe răpitorul său.

Personaje Edit

În curând…

Alte date Edit

În curând…

Also on FANDOM

Random Wiki