FANDOM

Acest articol se referă la sera din Alfea. Despre episodul, vezi Sera secretă (episod).

Sera secretă este o cameră secretă din Alfea, introdusă de în sezonul 6. Această seră a fost descoperită de Flora.

Istoric Edit

Sera secretă din Alfea, este locul în care cresc diferite specii de plante cu scopul de a fi folosite în clase de poţiuni, sau pe post de plante medicinale (antidoturi, soluţii, creme, etc). Aceasta a fost mai demult a fost folosită de Eldora, Zâna Naşă, ca loc pentru a preda botanica magică până când aceasta a plecat din Alfea. Astfel cu trecerea anilor, sera a fost neglijată, până când într-o zi Flora a descoperit-o. De atunci Flora a devenit îngrijitoarea acesteia.

Aparenţă Edit

Sera pare să fie acoperită de un mare dom de sticlă. Sticla colorată permite trecerea razelor soarelui deasupra plantelor, creând condiţii optime creşterii acestora. În seră sunt diverse specii de plante de la plante perene până la plante agăţătoare.

Majoritatea dintre specii sunt specii de plante magice, care au comportamente complet diferit de plantele normale: se gâdilă, te înhaţă, sunt sensibile la zgomote sau la alte surse turbulente.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 6 Edit

Episodul „Sera secretă Edit

Zânele Winx află se seră de la Profesorul Palladium, care le spune că demult Eldora era cea responsabilă de aceasta. Winx împreună cu Selina se duc să caute mai multe indicii despre existenţa Eldorei care ar putea să le îndrume spre locaţia acesteia. În seră Flora arată spre o floare şi o întrebă pe Selina dacă ştie dacă aceea este floarea ei preferată. Selina îi răspunde că nu ştie dacă ceea ce caută ar putea fi în seră.

Fetele se despart să acopere o zonă mai mare pentru a căuta floarea, când pe furiş Selina aruncă un blestem asupra unei tufe de trandafiri. Când Flora se opreşte să o miroasă, ea se prăbuşeşte la pământ inconştientă. Winx de îndată se întorc să vadă ce s-a întâmplat, când Bloom descoperă cu oroare că prietena lor a fost otrăvită. Fetele se agită deoarece nici una dintre ele nu ştie cum să gasească un leac împotriva plantelor otrăvitoare, înafară desigur de Flora.

Selina se oferă să ajute şi întreabă dacă este vreun laborator. Stella o întreabă dacă ştie cum să o ajute, iar Selina îi spune că a învaţat despre magia florilor de la Eldora. Astfel Bloom o conduce pe Selina, iar Layla şi restul se duc după profesorul Palladium. Pentru a împiedica să se afle de adevărata natura a incidentului, Selina vrăjeşte alte plante care se transformă în monştrii, pentru a le ţine ocupate pe zânele Winx.

Între timp cât Layla, Musa, Tecna şi Stella se luptă cu monştrii pentru a o proteja pe Flora, Bloom se întoarce cu antidotul. Ea este pe cale să-l dea Florei, când spre surprindere ei Helia îi dă peste mână şi îi ia sticluţa. Atunci Bloom îi observă pe Specialiştii şi Paladini, care îi spun că antidotul preparat de Selina este defapt otravă. Bloom rămâne şocată de cât de aproape era să-i facă rău prietenei ei. Profesorul Palladium apare apoi cu adevăratul antidot şi Flora îşi revine.

Episodul „Vise sfărâmate Edit

Flora revine în seră pentru a-şi continua căutarea. Pentru a fi sigură, Flora întrebă plantele dacă ştiu de floarea căutată. Plantele îi răspund negativ, însă spre surprinderea ei o plantă, numită Tendril, îi spune că floarea căutată se află pe Pământ, mai exact în Gardenia.În continuare, cu informaţia obţinută Winx se duc în Gardenia să caute planta.

Episodul „Blestemul din Fearwood Edit

În acest episod Flora revine cu Helia pentru ai arăta sera, când sunt întrerupţi de un grup de eleve care au venit să viziteze sera. Flora îi arată Heliei cum să aibă grijă de o plante cu puţină apă şi extract de plante, dar Helia este agitat şi nu ştie ce să facă. Flora pleacă cu elevele şi Helia rămâne cu plantele. Însă ceva nu este în regulă şi o plantă îl înhaţă pe Helia. Între timp Flora termină turul şi se întoarce la timp să-l ajute. Scăpat din strânsoare Helia se scuză stângaci şi pleacă din încăpere. Pe drum el se împiedică de Musa.

Alte date Edit

  • Flora este responsabilă acum de seră.
  • Ca şi Cafeneaua Muzicală, accesul în seră se face printr-o poartă magică.
  • Odată cu plecarea Eldorei sera a rămas un loc secret, deşi este probabil ca ceilalţi profesori să ştie de existenţa acesteia (profesorul Palladium).
  • Într-unul dintre jocurile Winx, elevii sunt deseori văzuţi în seră.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki