FANDOM

Sezonul 8
8

Primul episod

2019

Ultimul episod

2019

Numărul de episoade

26

Temă de deschidere

Necunoscută

Temă de final

Necunoscută

Sezon anterior

Sezonul 7

Sezon următor

Sezonul 9

Sezonul 8 din faimoasa serie „Winx Club” va fi lansat în 2019 în Italia şi va fi compus de 26 episoade. Printr-un interviu, Iginio Straffi, creatorul seriei, a confirmat că sezonul 8 este în producţie, şi va avea premieră după Winx Club WOW: World of Winx şi al patrulea film, Winx Club IV: Prinţesa pierdută.

Pe 27 februarie 2018 a fost anunţat că al optulea sezon va fi difuzat în primele luni ale anului 2019, pentru a sărbători cea de-a 15-a aniversare a seriei. Un nou stil de design a fost confirmat, şi au fost confirmate noi puteri şi noi transformări magice, în afară de întoarcerea celor mai populare transformări ale seriei: Butterflix, Sirenix şi Enchantix. Se cunosc deja titlurile viitorilor 26 de episoade, şi, în plus, se ştie că Valtor şi vrăjitoarele Trix se vor întoarce din nou ca antagoniste ale acestui sezon, împreună cu Diaspro, Chimera şi Mitzi care se vor întoarce şi ele şi vor colabora cu vrăjitoarele Trix şi Valtor. Este, de asemenea, cunoscut faptul că vor apărea două noi personaje: o creatură numită Twinkly care le va însoţi pe zânele Winx în călătoria lor prin univers, şi un băiat numit Loy care se va împrieteni cu zânele Winx. Şi în acest sezon, Roxy va deveni oficial a şaptea Winx.

În evenimentul Licensing Expo 2018 din Las Vegas, a fost dezvăluit faptul că noul sezon va avea noi stiluri de design, precum şi noi puteri magice şi întoarcerea celor mai populare transformări: Enchantix, Sirenix şi Butterflix. Zânele Winx îşi vor schimba hainele şi transformarea încă o dată.

Descriere

Winx se reîntorc într-o aventură cosmică care le va duce la cele mai îndepărtate zone ale universului magic pentru a salva stelele. O nouă planetă, Lumenia este în pericol deoarece stelele ce conţin o magie importantă pentru fiecare planetă sunt furate de Vrăjitoarele Stelare. Twinkly, este trimisă de Regina Lumeniei pe Alfea unde le spune zânelor Winx ca Regina şi Dimensiunea Magică au nevoie de ele. Zânele ajung pe Lumenia unde primesc o nouă putere spaţială, Cosmix, ce conţine magia stelelor pentru fiecare planetă ce o luminează. Winx împreună cu noi aliaţi descoperă că noul grup, Vrăjitoarele Stelare, format din Trix, Mitzi, Diaspro şi Chimera ajutate de noi inamici, slujesc un duşman vechi numit Valtor. Cu timpul zânele descoperă că Cosmix nu este suficient de puternică împotriva noilor puteri ale Vrăjitoarelor Stelare şi ale lui Valtor, ca urmare, Winx încep o căutare pentru a obţine o putere antică pe care doar o singură zână a avut-o. Vor reuşi Winx să salveze Lumenia? Vor salva Dimensiunea Magică? Cum a scăpat Valtor? Oare cât de puternică este puterea pe care fetele o caută? Cine este misterioasa zână care a avut transformarea supremă?

Lista episoadelor

  1. O zi grozavă
  2. Vise magice
  3. Roxy şi Winx
  4. Armonia Zânişoarelor în pericol
  5. O lume magică pierdută
  6. O nouă lume
  7. Regina zânelor
  8. Probleme în Magix
  9. O misiune foarte importantă
  10. Descoperirea
  11. Fiecare Winx este diferită
  12. Ghidul principal
  13. Trix s-au întors
  14. Originea lui Loy
  15. Schimbarea gărzii
  16. Daphne ameninţată
  17. Nimfele Magix-ului
  18. Femeia magică
  19. Conspiraţia lui Mitzi
  20. Loy şi Winx
  21. Diaspro o sechestrează pe Miele
  22. Defectul lui Trix
  23. Winx gata
  24. Gardienii zânelor Winx
  25. Nunta lui Bloom cu Sky
  26. Pacea şi liniştea

Sezoane

Sezonul anterior Sezonul actual Sezonul următor
Sezonul 7 Sezonul 8 Sezonul 9