FANDOM

Sirene pe Pământ
Sezonul 2 (World of Winx), episodul 4
WOW17
Informaţia episodului
Număr total 17
Data difuzării (Italia) Septembrie 2017
Data difuzării (SUA) 16 iunie 2017
Alte nume
Nume în italiană Sirene sulla Terra
Nume în engleză Mermaids on Earth
Succesiune de episoade
precedent
Omul aligator
următor
Senzaţii tari la şcoala de modă
Lista episoadelor

Sirene pe Pământ este al şaptesprezecelea episod al serialului Winx Club WOW: World of Winx şi al patrulea episod din sezonul 2 al acestuia.

Rezumat Edit

Layla se foloseşte de magia ei puternică de apă pentru a se elibera pe ea, Flora şi Tecna, de creatura, care îi include şi pe fraţii Crocodili. Ele îi spun lui Jim că trebuie să aducă înapoi partea bună a lui Tinker Bell reunind-o cu Peter Pan. Jim este de acord, dar nici nu are cunoştinţă despre locul lui Pan. Înapoi în Paris, Franţa, Musa este încă urmărită de inamicul său Banshee, dar este susţinută de Bloom şi Stella. Musa îşi dă seama că clopotele asurzitoare ale clopotelor din Notre Dame o slăbesc şi folosesc o melodie armonioasă asemănătoare unui clopoţel pentru a-o distruge.

Atunci, spiritul viselor apare şi explică despre regatul sirenelor, pe care Regina a vrăjit-o. Şi cu trei sirene în formă umană, Clubul Winx le aduce înapoi acolo unde aparţin; Sub mare. Între timp, Smee se deghizează şi îl găseşte pe Matt.

Evenimente majore Edit

  • Lupta dintre Musa şi Banshee continuă.
  • Layla se eliberează însăşi dar şi pe Tecna, Flora, omul crocodil şi omul aligator din închisoarea blestemată folosindu-se de puterea ei puternică de apă.
  • Omul Crocodil şi Omul Aligator se alătura forţelor cu Winx, Jim şi Smee împotriva lui Tinker Bell.
  • Musa descoperă slăbiciunea lui Banshee şi utilizează clopotele Catedralei Notre Dame ca să învingă ea.
  • Spiritul lumii viselor le informează pe Winx ca un trio de sirene care au fugit pe pământ după ce lacul lor a fost blestemat.
  • Winx începe căutarea lor de sirene din Paris, în timp ce Tinker Bell se foloseşte de una dintre umbrele ei să urmeze Winx şi găseşte pentru Stella punctul ei slab.
  • Winx găseşte sirenele, dar acestea scapă. Din fericire, datorită Laylei pe puterile ei le învaţă că sirenele se pot folosi de toate corpurile de apă pentru a se teleporta din loc în loc.
  • Winx urmăreşte sirenele la o petrecere la piscină unde Tinker Bell găseşte punctul slab al Stellei pe după ea este agresat de sirene.
  • Cu ajutorul frăţiilor crocodili, sirenele sunt alungate de la petrecere şi Winx le transporta în lacul lor.
  • Winx salvează sirenele de pericol astfel ca sirenele le mulţumesc şi se alăture cauzei lor şi se întorc la Ţara de Nicăieri.
  • Datorită Musei, Winx reuşesc să-l găsească pe Matt.

Personaje Edit

Alte date Edit

În curând…