FANDOM

Rege Sky
Sky.png

Dublată de

Alessandro Quarta (Original/Italiană)
Danny Brochu (Rai English)
Dan Green (4Kids)
Matt Shively (Nickelodeon)

Vârstă (la prima apariţie)

16

Zi de naştere

20 martie (Original)
27 aprilie (4Kids)

Origine

Eraklyon

Afilieri

Fântână Roşie, Specialişti, Eraklyon

Abilităţi de luptă

A lupta cu o spadă albastră

Prima apariţie

Un eveniment neaşteptat

Relaţii

Bloom (logodnică)
Diaspro (fostă logodnică)
Regele Erendor şi Regina Samara (părinţi)
Thoren (văr)

Sky este Regele de pe Eraklion, în prealabil prinţul şi moştenitor. Mama sa este Regina Samara de pe Eraklion până Bloom să se căsătorească cu el şi tatăl său este Erendor, Regele de pe Eraklion, care a abdicat de bunăvoie tronul pentru Sky. El este liderul grupul său din Specialiştii.

Personalitate şi trăsături Edit

El are un puternic simţ al datoriei, şi uneori este în contradicţie cu Bloom şi Riven. El ştie relaţia pe care a avut Bloom cu Andy mai înainte, dar nu are niciun antagonism cu muzicianul. Dar Andy cântă când Bloom este aproape de el.

El este excelent ca iubitul lui Bloom. Spada sa este transparentă, albastră şi uneori foloseşte un scut şi un bumerang cu care se jocă uneori, şi spada sa.

De-a lungul seriei Edit

El a început să studieze în Fântână Roşie, probabil, cu un an înainte evenimentelor din sezonul 1 pentru că toţi Specialiştii par să fie bine familiarizaţi unii cu ceilalţi în momentul bătăliei din casa lui Bloom cu Knut, şi tot atunci îşi interschimbată locul cu scutierul său, Brandon. El a mai a avut o logodnică înainte, numită Diaspro, dar cu care a reuşit să-şi încheie relaţia când el s-a îndrăgostit de Bloom.

Sezonul 1 Edit

La început sezonului 1, Sky este cunoscut cu pseudonimul Brandon, scutierul al prinţului Sky. În episodul 17 (Secretul lui Brandon), este revelat că el este prinţul cel adevărat şi că a fost logodnicul prinţesei Diaspro, rupând inima lui Bloom.

Când Clubul Winx merge într-o misiune pe Domino în căutarea Flamei Dragonului, Sky şi ceilalţi specialişti (fără Riven) vor sări în ajutorul fetelor, atunci când dau de necaz. După revenirea la Alfea, Sky merge cu Bloom, Brandon, Stella şi Knut într-o misiune de a intra în Turnul norilor. După ieşirea din Turnului norilor, Sky şi Bloom sunt separaţi de grup şi, într-o clipă, încheie pierduţi în pădurea. Atunci ei se separă şi el termină ajungând în oraşul Magix, şi o armată de monştri obscuri îl atacă pe Sky şi el este salvat de Bloom.

Sezonul 2 Edit

În acest sezon, Sky şi Bloom urmează trecând timp unul cu celălalt. După ce ea a ascultat un zvon despre el şi Diaspro, Sky i-a asigurat lui Bloom că nu mai are nimic între ei. În timpul misiunii pentru a salva Zânişoarele, Sky era cu Layla, care a cauzat ca Bloom să fie geloasă, în ciuda faptului că acţiunile Laylei spre Sky erau mai prin respect decât prin pasiune. El a arătat şi deranj când Bloom trecea timp cu profesorul Avalon (care era fals în acel moment).

În episodul 10 (Cripta codului), Sky a fost rănit de Icy, dar a fost salvat de puterile vindecătoare ale lui Bloom, şi l-a acceptat ca iubitul său. Sky a reuşit şi să le-o prezinte pe Bloom părinţilor lui, care erau precauţi cu ea la început fiindcă el a fost compromis cu Diaspro. În ciuda faptului că Sky deja nu avea sentimente romantice spre Diaspro, a vrut să o salveze de la Yoshinoya, ca să nu fie rănită de vină lui. Când Lord Darkar converteşte Bloom în Întunecata Bloom, Sky a fost decis să-o salveze. Chiar şi când toată lumea s-a paralizat cu o vrajă, Sky a putut să se scoale şi să umble spre Întunecata Bloom în pofida gravităţii grele. Îi cere Întunecatei Bloom să se trezească şi să revină din nou la fata pe care el o iubeşte. Confesiunea lui până la urmă face ca Bloom să revină la normală, şi după aceea l-au înfrânt pe Lord Darkar. În timpul petrecerii de celebrare în Alfea, Sky a împărtăşit un sărut cu Bloom, şi Lockette l-a văzut. După aceea, Sky şi Bloom în mod comic dezorganizează sesiunile de poze la sfârşitul sezonului.

Sezonul 3 Edit

Relaţia lui Sky cu Bloom pare să meargă perfect. El a făcut planuri de a face relaţia lor cunoscută în public pe Eraklyon. Însă înainte de a putea, Diaspro a primit o substanţă de la Valtor, cu scopul de a controla mintea sa. Sub controlul lui Diaspro, marcat cu semnul lui Valtor, care când va spune în public de relaţia sa, va spune că este logodnicul lui Diaspro în loc de Bloom. Sub efectul vrăjii, Diaspro îi ordonă lui Sky de a ataca Clubul Winx cu acuzaţia că ele sunt de partea lui Valtor. Când Bloom şi ceilalţi încearcă să se infiltreze în castelul lui Sky pentru a descoperi ce se întâmplă, ei descoperă adevărul, găsind semnul lui Valtor pe umărul său. Din fericire, Stella îşi foloseşte praful ei cu puterea de vindecare pentru a-l desface.

Winx Club I: Secretul regatului pierdut Edit

În primul film (Winx Club I: Secretul regatului pierdut), Sky o ajută pe Bloom la găsirea părinţilor săi şi să-şi descopere identitatea sa. În toiul luptei, Sky foloseşte spada lui Oritel pentru a le înfrânge pe cele Trei Vrăjitoare Ancestrale, urmând profeţia că doar un rege fără coroană ar putea să retragă spada şi să supravieţui. A fost de atunci revelat că Sky este noul rege de pe Eraklyon, permiţându-i astfel pentru a îndeplini exigenţa de un fost rege fără coroană în profeţia. În timpul celebrării, Sky o cere pe Bloom în căsătorie şi ea acceptă.

Sezonul 4 Edit

Sky şi ceilalţi specialişti ajung pe Pământ pentru a le ajuta pe zânele Winx în căutarea ultimei zâne de pe Pământ pentru a-i înfrânge pe Vrăjitorii Cercului Negru. Pentru a stabili o bază de operaţii, Sky a vândut Ştampila de pe Eraklyon pentru a reuşi un pic de bani. El s-a surprins când a descoperit că Bloom avusese un iubit, Andy, pe Pământ înainte de începutul seriei. El şi Bloom au avut o discuţie după ce Vrăjitorii Cercului Negru s-au retras, dar mai târziu se reconciliază după ce mascotele ies de sub control. După aceea Bloom şi-a obţinut Believix-ul. În timpul sezonului, el şi ceilalţi specialişti lucrează ca ospătari în Barul Frutti Music sub ordinile tatălui lui Roxy, Klaus.

Winx Club II: Aventura magică Edit

În al doilea film (Winx Club II: Aventura magică) Sky se va căsători cu Bloom şi ea este foarte fericită. El anunţă ştirea tatălui său, Erendor, dar tatăl său nu îi permite lui Sky de a se căsători cu Bloom şi Sky este forţat să taie logodna. Când Oritel îi caută un pretendent care se va căsători cu Bloom, Sky vine deghizat şi încearcă să îi explice lui Bloom de ce el nu se poate căsători cu ea. Oritel percepe că Sky este deghizat şi îl expulzează afară din castel.

Sezonul 5 Edit

În sezonul 5, Sky îşi schimbă stilul părului său şi este prezentat ca prinţul moştenitor de pe Eraklyon din nou în loc de ca regele, şi el pretinde să dea pandantivul de pe Eraklyon lui Bloom, dar îl pierde după ce participă la o misiune de salvare a unor muncitori de la o deversare într-o platforma petroliferă. În episodul 3 din sezonul 5 (Reveniţi la Alfea), el apare la Alfea cu restul de Specialiştilor, dar la un moment după aceea, el îşi reaminteşte de pierderea pandantivului. Mai târziu în episod, el se alătură luptei contra vrăjitoarele Trix şi se sacrifică în locul lui Bloom şi este atacat de Icy. Astfel el devine amnezic. Cu toate acestea, când prinţesa Krystal încearcă să-l vindece, ea afirmă că există ceva care el nu vrea să reamintească, şi care îi blochează eforturile. În timp ce Sky nu-şi reaminteşte nimic, Bloom încearcă să salveze iubirea lor. Mai târziu, Flora găseşte pandantivul lui Eraklyon şi îl dă lui Sky, cărui începe să-i se întoarcă memoria. El dă pandantivul de pe Eraklyon lui Bloom şi îl spune că Trix i-au sechestrat sora sa, Daphne, pentru a povesti secretul despre Sirenix lui Tritannus.

Personaje din Winx Club
Club Winx: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDaphne
Specialişti: SkyBrandonRivenTimmyHeliaNabuRoy | Paladini: NexThoren
Duşmani: TrixLord DarkarValtorVrăjitorii Cercului NegruTritannusSelinaKalshara şi BrafiliusAlţii…
Alte personaje aliate ale Clubului Winx: ZânişoareSelkieAnimale magiceAlţii…

Also on FANDOM

Random Wiki