FANDOM

Somnul Magix-ului
Sezonul 1, episodul 25
25
Informaţia episodului
Număr total 25
Data difuzării (Italia) 24 martie 2004
Data difuzării (SUA) 4 decembrie 2004
Alte nume
Nume în italiană Il sonno di Magix
Nume în engleză The Ultimate Challenge
Succesiune de episoade
precedent
Misterul lacului
următor
Bătălia finală
Lista episoadelor

Somnul Magix-ului este episodul 25 al serialului Winx Club şi episodul 25 din sezonul 1.

Rezumat Edit

Episodul începe în Alfea, unde zânele Winx, cu excepţia lui Bloom sunt preocupate de ceea ce se va putea întâmpla. Între timp, Bloom este în lacul Roca Luminii căutând-o pe Daphne. Se scufundă şi ea apare, şi o informează că Bloom încă nu şi-a pierdut puterile.

Bloom nu înţelege nimic, şi Daphne spune că ea doar a crezut că vrăjitoarele Trix i-au luat puterile ei, însă Bloom este ceea care într-adevăr le deţine. De aceea rezultă că nimeni nu poate să-i fure trecutul ei şi puterile ei, fiindcă acestea îi aparţin de drept a acesteia. Apoi Daphne dispare, şi Bloom iese din apă transformată în zână.

În Alfea, Flora reuşeşte să o transforme pe Mirta iar în forma ei umană. Stella spune că Riven este în Alfea căutând pe cineva, şi crede că acesta o caută pe Musa. Musa la început nu-o crede, dar la sfârşit scunză pentru a vorbi cu Riven. Însă Riven îl căuta pe Timmy, şi aproape nu-i spune nimic Musei.

În oraşul de pe Magix, Sky este singur cu persoanele care sunt transformate în statui. Tot oraşul este distrus. Atunci apare un monstru de-al Armatei Întunecatei şi îl atacă. Sky îl înfruntă, dar monstrul absoarbe nişte viermi şi devine mai mare.

În Turnul norilor, Armata Întunecată iese din castel pentru a ataca Alfea, şi de data aceasta vrăjitoarele Trix merg şi fruntea acesteia aşezate pe nişte tronuri, create de ele pentru a putea călători până la Alfea. În Alfea, zânele Winx se preocupă cu Bloom şi Sky, iar Faragonda şi Griffin încep să observe urmele oboselii la zâne.

Pe lângă mlaştina lui Melmamora, Armata Întunericului trece aproape, şi Nimfele de Ape sunt preocupate de ceea ce se va întâmpla în Magix, şi trebuie să avertizeze Alfea despre sosirea lor. În Alfea, Specialiştii aşteaptă atacul, iar Saladin şi Codadorta joacă un joc magic în timp ce aşteaptă. Saladin spune că trebuie să rămână liniştit, câştigând jocul.

Brandon, Riven şi Timmy se preocupă de Sky, şi zânele Winx de Bloom. Atunci apar Nimfele de Apă în Alfea, care o informează pe Faragonda că armata vine spre Alfea, şi că vrăjitoarele Trix sunt în fruntea armatei în nişte tronuri. Faragonda le spune să intre înăuntru pentru a fi protejate. În oraş, Sky luptă împotriva monştrilor, şi când deja nu mai poate continua atacul, apare Bloom şi îi înfrânge.

Sky este surprins pentru că Bloom are puteri. Atunci Bloom îi explică că Daphne i-a spus că niciodată şi-a pierdut puterile, şi îl cere lui Sky să-i spună tot ceea ce s-a întâmplat. Sky îi spune că tot oraşului a fost acoperit de întuneric şi distrugere, şi că nu ştie nimic despre Alfea. Atunci Bloom şi Sky urcă pe un dragon creat de Bloom şi se duc spre Alfea.

Vrăjitoarele Trix ajung la Alfea, şi crezând că sunt singurele care deţin puterea Flăcării Dragonului. În Alfea, Griffin se preocupă cu ceea ce a făcut cu vrăjitoarele Trix, şi Faragonda este surprinsă pentru că nimeni şi-a pierdut puterile prin voinţa malignă a unei entităţii. În acest moment o pasăre a vrăjitoarelor Trix le informează pe cele trei vrăjitoare cum este Alfea. Faragonda simte că Armata Întunericului este în apropiere.

Evenimente majore Edit

  • Mirta se reîntoarce la forma ei iniţială şi umană, mulţumită Florei.
  • Riven şi Musa se reconciliază.
  • Bloom descoperă că deţinea puterile sale şi se transformă într-o zână.
  • Nimfele de apă merg spre Alfea pentru a informa că vrăjitoarele Trix ajung.
  • Bloom şi Sky se reîntâlnesc din nou.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • Aceasta este ultima apariţie a Mirtei în forma unui dovleac.
  • Bloom este transformată într-o zână din nou, ultima oară a fost în episodul 18 (La revedere, Magix!).

Galerie Edit

Video Edit

Winx Club - Sezonul 1 Episodul 25 - Marea vrăjitoare -EPISODUL COMPLET-21:44

Winx Club - Sezonul 1 Episodul 25 - Marea vrăjitoare -EPISODUL COMPLET-