FANDOM

Spada eroului
Sezonul 2 (World of Winx), episodul 9
WOW22.png
Informaţia episodului
Număr total 22
Data difuzării (Italia) Septembrie 2017
Data difuzării (SUA) 16 iunie 2017
Alte nume
Nume în italiană La spada delľeroe
Nume în engleză A Hero Will Come
Succesiune de episoade
precedent
Crinul tigru
următor
O capcană tecnomagică
Lista episoadelor

Spada eroului este al 22-lea episod al serialului Winx Club WOW: World of Winx şi al nouălea episod din sezonul 2 al acestuia.

Rezumat Edit

Winx îl capturează pe şamanul şi află că stăpânul său controlează portalurile pentru a răpi perspectivele talentelor. Cu toate acestea, când Lorelei îşi doreşte atenţia, şamanul scapă. Winx se îndreaptă spre Londra pentru a-şi găsi următoarea perspectivă de talente: o fată numită Madelyn care a fost îngrijită pentru a deveni pianist, dar nu se bucură de ea. În timp ce unele dintre fete se ocupă de mugurii familiei lui Madelyn, ceilalţi încearcă să o încurajeze să-şi urmeze visul real. După câteva căutări de tip Sherlock Holmes, ei o găsesc pe Madelyn în casa ei din copaci şi află că dorinţa ei reală este de a canta muzică rock pe o chitară electrică.

Evenimente majore Edit

  • Layla o învinge pe Sinka după ce a găsit slăbiciunea ei.
  • Matt şi Winx o vizitează pe Wendy Darling în căutarea sabiei Barrie.
  • Matt şi fetele se uită prin camera veche a lui Peter Pan în casa lui Wendy şi îi găseşte vechea carte de notiţe.
  • Winx şi Matt sunt conduse de casa lui Wendy din copilărie, care este acum deţinută de un colecţionar de artă bizar, pentru sabia Barrie.
  • Matt şi Stella îl ţin pe Sebastian ocupat în colecţia ei privată, în timp ce restul Winx caută alte părţi ale conacului său.
  • Datorită noilor puteri Onyrix ale Tecnei, Winx găseşte un secret în conac şi, cu permisiunea lui Sebastian, caută colecţia sa secretă pentru a căuta Sabia.
  • Winx sunt atacate de Virus (duşmanul Tecnei) în timpul colecţiei secrete a lui Sebastian.

Personaje Edit

În curând…

Alte date Edit

În curând…

Also on FANDOM

Random Wiki