FANDOM

Spectacolul continuă
Sezonul 2, episodul 15
41
Informaţia episodului
Număr total 41
Data difuzării (Italia) 7 iunie 2005
Data difuzării (SUA) 4 februarie 2006
Alte nume
Nume în italiană Lo spettacolo continua
Nume în engleză The Show Must Go On!
Succesiune de episoade
precedent
Bătălia pe planeta Eraklyon
următor
Hallowinx
Lista episoadelor

Spectacolul continuă este episodul 41 al serialului Winx Club şi al cincisprezecelea episod din sezonul 2.

Rezumat Edit

Episodul începe în Fântână Roşie, unde Musa va ţine un concert. Apoi Musa merge la mormântul mamei sale pentru a pune flori. În castelul lui Lord Darkar, Stormy vrea să se răzbune pe Musa pentru ceea ce i-a făcut la Alfea cu vraja ploii, şi se transformă într-o zână pentru a se infiltra la concertul ei.

În Fântână Roşie, Brandon este cu două fete, şi apoi pleacă. Atunci se întâlneşte cu Stormy, fără să ştie că este ea, dar Stormy îl ignoră pe Brandon. În Alfea, Layla face exersează un dans, şi apoi apare dansând la Fântână Roşie. Musa exersează şi ea la Fântână Roşie şi nu ştie dacă îl va face bine. Atunci vine tatăl său, Ho-Boe. Stormy priveşte tot.

Ho-Boe spune că trebuie să vorbească despre ceva în privat. El se supără pentru că Musa s-a îndrăgostit de Riven, şi îi spune că Musei nu este de acord cu Riven. Apoi spune că nu vrea ca Musa să fie cântăreaţă, din cauza celor ce s-a întâmplat cu mama sa. Apoi vrea să o transfere pe Musa la altă şcoală. Ea începe să plângă, şi Layla vine să-o consoleze.

Musa îşi povesteşte trecutul părinţilor săi, şi cum Ho-Boe a cunoscut-o pe Wa-Nin, şi apoi s-a născut Musa. Apoi într-o zi Wa-Nin s-a îmbolnăvit. Ei erau foarte săraci, şi fiindcă nu aveau bani pentru medicamente şi medicamente, Wa-Nin a murit. De atunci Ho-Boe nu a vrut să mai ştie nimic despre muzică. Apoi Musa îi spune Laylei că ea vrea să fie zâna muzicii, şi Layla spune că va ţine un bun concert.

Concertul începe, şi Musa apare cu Stella pe scenă, deşi Stella se emoţionează şi face nişte greşeli. Apoi apare Brandon şi Sky făcând dansul focului. Brandon se gândeşte la Stormy, şi între timp Stormy pretinde să o umilească pe Musa. Codatorta anunţă că iese Musa. Ea începe să cânte când îşi reaminteşte pe mama sa.

În timp ce Musa cântă, Stormy revine la aspectul său de vrăjitoare şi îl atacă pe Ho-Boe. Musa se supără, şi se transformă pentru a lupta, dar Stormy spune că dacă Musa o atacă ar putea să-i rănească pe spectatorii.

Musa spune tuturor să cânte împreună. Nimeni pricepe ce vrea ea, dar Riven spune tuturor să cânte pentru că Musa le-a spus. Toţi încep să cânta. Stormy nu ştie pentru ce serveşte. După ce au cântat toţi, Musa ia puterea tuturor celor care au cântat şi o atacă pe Stormy, şi ea îşi pierde puterile.

Odată că Stormy nu are puteri, Musa o trimite pe Stormy departe de Fântână Roşie. Riven o ajută pe Ho-Boe să se ridice, şi Musa vede că tatăl său şi-a schimbat opinia în privinţa lui Riven şi despre muzică.

La sfârşitul episodului, în loc să apară creditele obişnuite ale serialului, apare un alt concert cu toate cele şase zâne Winx. Fiecare dintre ele spune câte o frază, şi toţi încep să danseze. Musa le zice altor fete să urce pe scenă, şi toate încep să danseze cu zânele Winx.

Evenimente majore Edit

  • Musa face o vizită la mormântul mamei sale.
  • Se revelează că părinţii Musei acţionau în teatre.
  • Musa îi povesteşte Laylei istoria despre mama sa şi tatăl său.
  • Riven o ajută pe Musa să-o înfrângă pe Stormy şi îl cunoaşte pe tatăl Musei, Ho-Boe.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • Acesta este al doilea episod în cel care Stormy apare singură.
  • Bloom, Tecna şi Flora fac o participare specială.
  • În acest episod apar mai multe personaje care fac o participare specială dar nu şi vorbesc, de exemplu profesorii şcolii Alfea.
  • Aici Musa cântă un cântecul intitulat „Un cer fără lună şi stele”.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki