FANDOM

Stella este o zână, dar şi gardiană a Dimensiunii Magice.

Winx Edit

Nu se cunosc exact condiţiile în care Stella şi-a obţinut puterile de zână, dar din primul episod aceasta avea abilitatea de a se transforma. Conform acesteia, ea a studiat în urmă la Alfea, cel mai probabil în aceea perioadă şi-a descoperit puterile, dar a fost exmatriculată după ce a aruncat laboratorul de poţiuni în aer.

Charmix Edit

Stella îşi obţine puterile Charmix după ce îşi admite greşelile făcute în faţa Laylei şi îşi cere scuze.

Enchantix Edit

Stella îşi obţine puterile Enchantix după ce îşi salvează tatăl de Chimera la petrecerea de celebrare a 100 de ani a Eraklyonului în sezonul 3.

Believix Edit

Stella îşi obţine puterile Believix în sezonul 4 alături de prietenele ei în momentul în care Roxy, ultima zână de pe Pământ, decide să creadă în magie şi în puterea zânelor Winx.

Harmonix Edit

Stella primeşte puterile Harmonix odată cu începerea căutării nestematelor Sirenix cu scopul de a completa ciclul lunar şi a obţine puterea străveche Sirenix care îi permite să intre în Oceanul Infinit.

Sirenix Edit

Puterea Sirenix este obţinută de Stella în momentul în care ea şi membrele Winx au găsit toate pietrele de pe cutia Sirenix. Această putere este obţinută în sezonul 5.

Bloomix Edit

Puterea Bloomix este o nouă putere care a apărut în sezonul 6. Când zânele Winx îşi pierd puterile Sirenix, Bloom îi dă Stellei o parte din puterea dragonului, care conform Faragondei va străluci o nouă putere. Stella o obţine alături de Layla când se luptă cu Trianţii pe Linphea.

Mythix Edit

Mythix este cea de-a doua transformare obţinută în sezonul 6. Stella îşi obţine puterile Mythix alături de Winx când îşi dovedesc curajul faţă de baghetele Mythix, fără de care nu pot intra în lumea Legendariumului.

Butterflix Edit

Stella îşi obţine puterile Butterflix în sezonul 7 când împreună cu Winx vor merge în trecut şi vor lupta împotriva uriaşului lui Brafilius pentru a-i ajuta pe cârtiţosapi.

Tynix Edit

Tot în sezonul 7, Stella primeşte o brăţară magică de la animalele magice care îi permit să aibă acces în mini-lumi şi la puterile Tynix.

Also on FANDOM

Random Wiki