FANDOM

Timmy
Timmy

Dublată de

Corrado Conforti (Sezoanele 1-7), Davide Perino (filme) (Original/Italiană)
Michael Tarmush (Rai English)
Sebastian Arcelus (4Kids)
Charlie Schlatter (Nickelodeon)

Vârstă (la prima apariţie)

17

Zi de naştere

15 februarie

Afilieri

Fântână Roşie, Specialişti

Abilităţi de luptă

A folosi un pistol laser

Prima apariţie

Un eveniment neaşteptat

Relaţii

Tecna (iubită)

Timmy este un specialist timid dar este creierul al grupului, studiază pe Fântână Roşie şi iubită sa este Tecna.

Personalitate şi trăsături Edit

Timmy provine dintr-o familie de oameni de ştiinţă reputaţi de pe Magix. El adoră tehnologia şi navele de la Fântână Roşie. Aptitudinea sa pentru tehnologia îl face să fie iubitul perfect pentru Tecna. El este dulce, dar timid. În sezonul 2, este aşa timid care nu ştie să îşi exprime sentimentele sale pentru ea, dar la urmă el reuşeşte. Însă are şi defcte şi minusuri în aria bătălilor cu Specialiştii. El lupte numai împotriva Tecna în jocurile video, în sezonul 3. Timmy o iubeşte pe Tecna, şi Tecna la rândul ei are nişte sentimente puternice pentru Timmy.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 1 Edit

În sezonul 1, Timmy este introdus împreună cu ceilalţi Specialişti în episodul 1, când ei au venit în Gardenia pentru a le ajuta pe Stella şi Bloom. În Alfea, face cunoştinţă cu Clubul Winx şi este interesat de Tecna. Fireşte, el este timid şi nesigur. Cu toate acestea, el a încercat să folosească experienţa sa în tehnologie pentru a putea interacţiona cu Tecna.

Sezonul 2 Edit

În sezonul 2, a fost victimă unei glume ale lui Dark Bloom, şi mai târziu el le lasă pe Trix să fura Codexul, fiind prea speriat să le ţină piept, iar Tecna îl numeşte „laş”. Dar mai târziu, el ajunge să formeze un cuplu cu Tecna şi ea să obţină puterea Charmix.

Sezonul 3 Edit

În sezonul 3, când Tecna a căzut în portalul al dimensiunii Omega, Timmy rămâne cu inima frântă, dar el nu a fost dispus să dea înapoi. El îi spune lui Riven că el încă a putut „să simtă” prezenţa Tecnei, şi a inventat o maşină pentru a-o găsi. Pentru buna funcţionare a maşini de a-o face să o recunoască pe Tecna, Timmy a trebuit să-şi exprime sentimentele sale şi să le descrie. Acest efort a fost încununat de succes, şi astfel conduce o expediţie pentru a-o salva.

Sezonul 4 Edit

În sezonul 4, la fel ca toţi ceilalţi specialişti, Timmy a fost trimis pe Pământul pentru a le proteja pe fetele din Clubul Winx împotriva pericolului din acest sezon, Vrăjitorii Cercului Negru. Specialiştii le au ajutat aproximativ pe fete să o salveze pe Roxy, ultima zână de pe Pământ. În timpul acestui sezon, lui Timmy îi pare să crească musculatura şi inteligenţa şi chiar şi Riven spune: „Timmy începe să fie înfricoşător”.

Sezonul 5 Edit

În sezonul 5, Timmy şi Tecna au avut prima lor întâlnire, care a fost organizat de Winx şi ceilalţi Specialişti in episodul 21 (O întâlnire perfectă). La sfârşitul acestui episod, sunt consideraţi oficial un cuplu.

Personaje din Winx Club
Club Winx: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDaphne
Specialişti: SkyBrandonRivenTimmyHeliaNabuRoy | Paladini: NexThoren
Duşmani: TrixLord DarkarValtorVrăjitorii Cercului NegruTritannusSelinaKalshara şi BrafiliusAlţii…
Alte personaje aliate ale Clubului Winx: ZânişoareSelkieAnimale magiceAlţii…

Also on FANDOM

Random Wiki