FANDOM

Articl in constructie Acest articol este în construcţie. Dacă vrei, poţi să editezi chiar tu! Dar atenţie!
Winx Club
Timmy
Timmy2

Dublată de

Corrado Conforti (Sezoanele 1-7), Davide Perino (filme) (Original/Italiană)
Michael Tarmush (Rai English)
Sebastian Arcelus (4Kids)
Charlie Schlatter (Nickelodeon)

Vârstă (la prima apariţie)

17

Zi de naştere

15 februarie

Afilieri

Fântână Roşie, Specialişti

Abilităţi de luptă

A folosi un pistol laser

Prima apariţie

Un eveniment neaşteptat

Relaţii

Tecna (iubită)

Timmy este un specialist timid dar este creierul grupului, studiază pe Fântână Roşie şi iubită sa este Tecna.

Personalitate şi trăsături Edit

Timmy provine dintr-o familie de oameni de ştiinţă cunoscuţi de pe Magix. El adoră tehnologia şi navele de la Fântână Roşie. Aptitudinea sa pentru tehnologia îl face să fie iubitul perfect pentru Tecna. El este dulce, dar timid. În sezonul 2, este aşa timid care nu ştie să-şi exprime sentimentele sale pentru ea, dar în final el reuşeşte. Însă are şi defecte şi minusuri ca spre exemplu, în aria bătăliilor cu Specialiştii. El lupte numai împotriva Tecnei în jocurile video, în sezonul 3. Timmy o iubeşte pe Tecna, şi Tecna la rândul ei are nişte sentimente puternice pentru Timmy.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 1Edit

În sezonul 1, Timmy este introdus împreună cu ceilalţi Specialişti în episodul 1, când ei au venit în Gardenia pentru a le ajuta pe Stella şi Bloom. În Alfea, face cunoştinţă cu Clubul Winx şi este interesat de Tecna. Fireşte, el este timid şi nesigur. Cu toate acestea, el a încercat să folosească experienţa sa în tehnologie pentru a putea interacţiona cu Tecna.

Sezonul 2 Edit

În sezonul 2, a fost victimă unei glume ale lui Dark Bloom, şi mai târziu el le lasă pe Trix să fura Codexul, fiind prea speriat să le ţină piept, iar Tecna îl numeşte „laş”. Dar mai târziu, el ajunge să formeze un cuplu cu Tecna şi ea să obţină puterea Charmix.

Sezonul 3 Edit

În sezonul 3, când Tecna a căzut în portalul al dimensiunii Omega, Timmy rămâne cu inima frântă, dar el nu a fost dispus să dea înapoi. El îi spune lui Riven că el încă a putut „să simtă” prezenţa Tecnei, şi a inventat o maşină pentru a-o găsi. Pentru buna funcţionare a maşini de a-o face să o recunoască pe Tecna, Timmy a trebuit să-şi exprime sentimentele sale şi să le descrie. Acest efort a fost încununat de succes, şi astfel conduce o expediţie pentru a-o salva.

Sezonul 4 Edit

În sezonul 4, la fel ca toţi ceilalţi specialişti, Timmy a fost trimis pe Pământul pentru a le proteja pe fetele din Clubul Winx împotriva pericolului din acest sezon, Vrăjitorii Cercului Negru. Specialiştii le au ajutat aproximativ pe fete să o salveze pe Roxy, ultima zână de pe Pământ. În timpul acestui sezon, lui Timmy îi pare să crească musculatura şi inteligenţa şi chiar şi Riven spune: „Timmy începe să fie înfricoşător”.

Sezonul 5 Edit

În sezonul 5, Timmy şi Tecna au avut prima lor întâlnire, care a fost organizat de Winx şi ceilalţi Specialişti in episodul 21 (O întâlnire perfectă). La sfârşitul acestui episod, sunt consideraţi oficial un cuplu.

Sezonul 6 Edit

În curând…

Sezonul 7 Edit

În curând…

Episoade speciale Edit

În curând…

Filme Edit

În curând…

Abilităţi şi talente Edit

În curând…

Winx Club
Winx
Bloom · Stella · Flora · Musa · Tecna · Layla · Roxy
Specialişti
Sky · Brandon · Riven · Timmy · Helia · Nabu · Roy
Paladini
Thoren · Nex
Duşmani
Trix · Lord Darkar · Valtor · Mandragora · Vrăjitorii Cercului Negru · Vrăjitoarele Ancestrale · Tritannus · Politea · Selina · Acheron · Kalshara · Brafilius
Profesori
Faragonda · Griffin · Saladin · Griselda · Palladium · WizGiz · Daphne
Personaje aliate
Zânişoare · Selkie · Animale magice · Kiko · Daphne · Vanessa · Mike · Roy · Nebula · Ligea · Tressa · Luna · Radius · Marion · Oritel · Galatea · Eldora · Selina