FANDOM

Tir Nan Og

Tir Nan Og.

Tir Nan Og este una dintre şcoliile magice introduse în sezonul 6. Spre deosebire de alte şcolii, colegiul se află pe Pământ. Este un colegiu al zânelor de pe Pământ.

Descriere Edit

Colegiul Tir Nan Og este situat pe Pământ, mai exact pe o insulă. Insula ne este cunoscută din sezonul 4, fiind locul în care Vrăjitorii Cercului Negru le-au ţinudet captive pe zâne, iar clădirea în care Nebula a decis să înfiinţeze o şcoală nu este altul decât fostul palat regal al Morganei (mama lui Roxy).

Însă colegiul este renumit şi datorită artfectelor magice, baghetele Mythix. Acesteau la origine au aparţinut Zânelor Ancestrale, care le-eu folosit ca să călătorească din Lumea Legendariumului în lumea reală. Conform cărţii de Istorie a Magiei, unica dintre soluţiile de a închide Legendariumul se afla în Tir Nan Og, de aceea poate fi osibil ca Eldora să fi călătorit înainte şi pe Pământ, şi înante ca Winx să mergă în misiune lor acolo.

Uniforma Edit

Unisforma constă în nişte cămăşi roz fără mâneci cu gulere verzi, care au în partea de jos un tiv în formă de volănaşe de culoare verde, ca şi gulerul,şi o fustă deasupra genunchilor în formă de V în faţă, de un roz mai deschis cu un tiv de culoare roz mai închis. Ca încălţăminte zânele poartă sandale roz. Pe braţele lor ele poartă nişte mănuşi lungi fără degete de culoare roz deschis, ale căror tivuri verzi în formă de volănaşe se opresc deasupra încheieturilor.

De-a lungul seriei Edit

În timpurile antice, Tir Nan Og a fost un loc magnific localizat între Pământul nu magic şi Dimensiunea Magică şi zânele au protejat natura, răspândindu-şi puterile lor pe Pământ. Într-o clipă, Vrăjitorii Cercului Negru au descurcat o formă pentru a rezista magia zânelor şi a fura puterile lor smulgându-i aripilor. Ei au început vânătoarea zânelor şi au capturat toate zânele Pământului, ştampilându-le în propriul lor regat de Tir Nan Og. Cu zânele Pământului capturate, planeta a stat mai sensibilă la războaie, la intoleranţă şi la toţi tipurile de rău pe Pământ.

Sezonul 4 Edit

Vrăjitorii au încercat să o atace pe Bloom în Alfea, crezând să fie zâna ultimă de pe Pământ pentru că a crescut în Gardenia, dar ea este de pe Domino. Faragonda, într-o clipă, le trimite pe Winx la Pământ, cu misiunea restaurării magiei de pe Pământ şi Winx trebuie să o salveze pe ultima zână de pe Pământ, şi pe zânele Pământului. După aceea Winx îşi câştigă puterile Believix, ele încep să facă că fiinţele umane creează în magie, debilitându-i pe Vrăjitorii şi pregătesc Pământul pentru a primi zâne noi, şi găsesc Cercul Alb, cel opus al Cercului Negru al Vrăjitorilor.

Insula Tir Nan Og apare pentru prima dată într-o viziune când Winx şi-au folosit aripile Tracix în episodul 16 (O lume virtuală), dar Winx nu au mers încolo până episodul 17 (Insula încântată), când ele au mers încolo pentru a le elibera pe zânele Pământului. Insula nu a fost văzută din nou până episodul 24 (Ziua justiţiei), când Winx au adus Vrăjitorii Cercului Negru acolo pentru judecăţii. Când Morgana colocă Cercul Negru în degetul ei în timpul ceremoniei, ca un semnal de predare a Vrăjitorilor la justiţia zânelor, Cercul Negru acţionează şi lansează o obscură energie care creează un vârtek într-o mare crăpătură pe teren, care a dus la abisul obscur şi care le-a absorbit pe toate zânele Pământului, şi vor putea să asume controlul Pământului. Din fericire, zânele Pământului sunt salvate, şi Nabu este capabil pentru a închide abisului. Dar magia neagră îi scoate lui Nabu toata energia sa, şi moare (Morgana a spus să îngrijească de el până să trezească din nou). Zânele de Tir Nan Og au lăsat de încredinţate şi de fost loiale la Morgana după evenimentele şi au început să conspire împotriva Morganei, au închis-o pe Morgana într-o oglindă magică şi Nebula s-a proclamat ca regina nouă a zânelor Pământului. Ea şi Layla, care s-a alăturat Nebulei de tristeţe pentru moartea lui Nabu, a dus zânele războinice la Dimensiunea Omega pentru a se răzbuna Vrăjitorilor care fugiseră pentru acolo. În Tir Nan Og, *Winx şi Specialiştii au trebuit să lupte împotriva zânelor războinice care s-au alăturat Nebulei şi au păstrat palatul şi Morgana până la urmă a ieşit de la oglindă. După s-a revelat că Roxy era cea unică că ar putea să o elibereze pentru că ea este fiica Morganei, Roxy şi Winx au fost pentru Dimensiunea Omega şi au reuşit să convingă tuturor zânele să renunţe răzbunarea lor, cu excepţia Nebulei şi a Laylei. Nebula şi Layla au alăturat forţe cu Winx şi Roxy iar în cele din urmă au înfrânt pe Vrăjitorii. Când Morgana renunţă tronul ei şi decide să trăiască în Gardenia, cu familia sa, Morgana atunci o proclamă pe Nebula ca regina nouă de pe Tir Nan Og spunându-i că de când ea s-a căit acţiunilor sale, încă a fost în latura binelui.

Sezonul 6 Edit

În episodul „Mythix”, Winx şi Eldora merg pe Pământ, pentru a verifica dacă cumva colegiul este locaţia cheie către Legendariumului. Acolo le întâmpină Nebula, directoarea şcolii, numită şi regina zânelor de pe Pământ, care le spune de baghtele Mythix. Pentru a putea să intre în posesia baghetelor, Winx trebuie să-şi dovedească curajul şi ambiţia în faţa baghetelor pentru a fi considerate demne de scopul misiunii lor.

Însă ajunse acolo Winx trebuie să le ajute pe zâne şi pe Nebula, să lupte contra lui Trix, care vroiau să cucerească şcoala. Lupta este devine din ce în ce mai grea pentru Winx care constată că Trix sunt mai puternice şi numai cu ajutorul lui Bloom ele pot să le înfrângă pe Trix şi armata lor de ucenice vrăjitoare. Între timp Bloom se duelează cu Selina, care doreşte să obţină o parte din puterea Dragonului de Foc, deşi la final ea pierde în faţa lui Bloom.

După lupta ei cu Selina, Bloom sare în ajutorul celorlalte zâne să le ajute. Atunci Icy ajunge să se dueleze cu Bloom. Icy o urmăreşte pe Bloom până în camera baghetelor unde se dă lupta lor finală. Însă Bloom persevrează şi o înfrânge pe Icy şi totodată dobândeşte baghtele Mythix, cu care de acum ea şi celălalte vor putea să intre în Lumea Legndariumului şi să-şi obţină o nouă transformare.

Locaţii din Winx Club
Planete: AndrosDominoEraklyonLinpheaMelodieMagixPământSolariaZenith
Dimensiuni: LegendariumMini-LumileOblivionObsidianOcean InfinitOmegaRelix
Şcoli magice: AlfeaAuditoriul de AurColegiul LinpheaFântâna RoşieHoggarInstitutul EraklyonTir Nan OgTurnul norilorZaltora

Also on FANDOM

Random Wiki