FANDOM

Totem magic
Sezonul 6, episodul 18
148.png
Informaţia episodului
Număr total 148
Data difuzării (Italia) 1 august 2014
Data difuzării (SUA) 21 ianuarie 2015
Alte nume
Nume în italiană Il totem magico
Nume în engleză The Magical Totem
Succesiune de episoade
precedent
Blestemul din Fearwood
următor
Regina pentru o zi
Lista episoadelor

Totem magic este episodul 148 al serialului Winx Club şi al optsprezecelea episod din sezonul 6.

Rezumat Edit

Episodul începe cu Selina, Stormy şi Darcy care le observă pe zânele Winx şi Specialiştii că sunt prinşi de oamenii lupi, prin intermediul Ochiului lui Griffin. Darcy spune că nu au nicio şansă să câştige, dar Stormy este mult mai interesată de Icy şi îi spune Selinei să le o arate pe Icy. Darcy în schimb e mai interesată de lupta zânelor şi se supără pe Stormy, care spune că preferă să o vadă pe Regina Gheţii în acţiune şi Selina o arată pe Icy, Helia şi Flora.

Stormy spune că Icy se delectează în timp ce Flora zboară spre Icy şi Helia, în ciuda obstacolelor lui Icy. Ea îi spune Heliei că vine şi Icy le spune renilor că trebuie să meargă mai repede, lăsând-o în urmă. După aceea Icy o întreabă dacă este singurul lucru care Flora poate să facă şi Flora spune că nu-i este teamă de Icy şi că nu-i va fi niciodată frică. Icy în schimb îi spune Florei să nu se uite că ea este în regatul ei acum şi că tot acest loc este sub controlul acesteia.

Flora priveşte preocupată când Icy lansează cristale de gheaţă spre sol, după care face să apară pietre de gheaţă gigantice din sol pentru a o opri să înainteze. Chiar şi aşa Flora este determinată să nu renunţe la Helia. Icy atunci încearcă să-o atace pe Flora dar ea deviază atacul când vede totemul. Ea atunci le ordonă renilor să se retragă şi îi lansează un alt atac Florei. Flora se ascunde în spatele unui bloc de gheaţă aşteptând ca Icy să plece. Când este sigură că Icy nu a văzut-o ea iese din ascunzătoare. După aceea spune că îi este frig şi atunci Icy apare şi îi spune că trebuie să se obişnuiască. Aripii ei îngheaţă şi Icy spune că ea şi Helia vor rămâne prinşi în lumea Legendarium pentru totdeauna, când deodată aripile Florei se decongelează.

Flora atunci spune că poate nu va putea să topească toată gheaţa dar poate să-o oprească pe Icy. Atunci ea face o vrajă asupra renilor care înainte au fost congelaţi şi face să revină la normal. Flora le spune că trebuie să fugă şi că acum sunt liberi. Însă cum renii erau legaţi de sanie dărâmă sania lui Icy şi Helia cade din sanie. Icy le spune renilor să revină şi că este o aceştia sunt sub controlul ei. În timp ce ea vorbeşte cu renii, Flora creează o bulă şi îl face pe Helia să coboare cu ea lângă totemul în siguranţă. Flora atunci merge până la Helia şi se teleportează cu Helia şi cu totemul în lumea reală cu ajutorul bagheta ei, lăsând-o pe Icy singură.

În lumea reală, Winx şi Specialiştii luptă împotriva oamenilor lupi. Dat ei nu pot să-i rănească pentru că Bloom le reaminteşte că nu pot să-i distrugă pe oamenii lupi pentru că sunt doar bărbaţi şi femei inocenţi, victime unui blestem. Nex atunci spune că ar fie mai bine să aştepte să treacă efectul vrăjii. Layla atunci întreabă dacă trebuie să aştepte până la răsărirea soarelui. Echipa rămâne înconjurată de oamenii lupi, dar deodată Flora vine cu totemul şi cu Helia. Zânele Winx se bucură şi Daphne spune că acum pot să-i vindece pe locuitorii din Fearwood cu ajutorul totemului. După ce locuitorii revin la normal mulţumită magiei totemului, Bloom îi spune Florei că este fericită pentru că a revenit, dar Flora îi spune că Helia încă este îngheţat.

Bloom atunci o întreabă pe Flora dacă ea ştie vreo vrajă să-l facă pe Helia să revină la normal, iar Flora atunci îşi reaminteşte că vraja pe care a utilizat-o pe renii. Ea îşi convoacă bagheta Mythix să apară, şi face aceeaşi vrajă asupra lui Helia pe care reuşeşte să-l decongelează. Flora îl îmbrăţişează pe Helia. Ruşinat acesta întrerupe îmbrăţişare. Ea atunci nu înţelege de ce Helia i-a spus asta, însă chiar atunci primarul din Fearwood le mulţumeşte spunând că mulţumită ei vraja sub care erau este acum ruptă şi toţi ei le mulţumesc zânelor Winx pentru ceea ce au făcut.

În satul din Fearwood, se organizează o petrecere. Acolo Thoren concurează singur împotriva lui Roy, a lui Timmy şi a lui Brandon în timp ce Daphne îl observă din public. Thoren îi învinge pe cei trei specialişti în timp ce zânele Winx cu excepţia Florei concurează într-o cursă cu saci şi Layla şi Bloom sunt pe punct de a câştiga. Dar la final cad una peste cealaltă, astfel încât Stella să câştige cursa. Stella atunci creează baloane care plutesc în aer. După care face să apară şi nişte legături la ochii Laylei, la ochii lui Bloom şi la ochii Tecnei. Ele iau în mâini nişte bastoane şi Stella spune că trebuie să atingă una dinte baloane pentru că în interiorul lor există o surpriză. Layla atunci spune că acest lucru nu-i haios, în timp ce încearcă să atingă unul dintre baloane, în timp ce Stella mişcă baloanele şi locuitorii încep să râdă. După aceea Riven spune că această glumă nu-i haioasă, şi Musa îl întreabă de ce şi creează o legătură şi peste ochii lui şi ochii Heliei şi le pune nişte bastoane în mâinile lor şi îi îndeamnă să ca să lovească şi ei.

În timp ce încearcă să atingă baloanele, Musa spune că nu-i aşa ridicol acum, în timp ce Stella mişcă iar baloanele. Atunci ambii încearcă să atingă baloanele, dar nu au nici ei prea mult noroc. Helia îi spune lui Riven că este mai dificil de cât au crezut. Riven se supără pe comentariul făcut de Helia. Helia atunci îi spune că el doar are nevoie să se relaxeze. După aceea Tecna atinge unul dintre baloane şi cele trei zâne Winx se transformă în animale mici. Stella atunci spune că aceasta era „surpriza” şi spune că după câteva minute ele vor reveni la normal. Cele trei atunci se privesc confuze şi aleargă până unde în locul cursei sacilor şi locuitorii râd din nou şi aleargă până unde Helia şi Riven încă discută.

Helia şi Riven ajung să se certe şi Flora pleacă supărată, urmată la rândui ei de Musa. Aceasta o întreabă de ce este tristă, şi ea spune că Helia se comportă ciudat. Ea crede că Icy a făcut ceva. Musa atunci o face pe Flora să asculte un cântec care mama Musei obişnuia să i-l cânte, făcând să se calmeze. Cele două zâne Winx zâmbesc în timp ce Helia şi Riven încep să se lupte cu bastoanele. Sky atunci intervine în luptă lor să-i desparte, dar nu şi reuşeşte, şi Riven îl spune să nu se preocupe. Flora încearcă să intervină şi ea în luptă dar Helia îi spune Florei să se dea de o parte.

Flora este suspicioasă cu privire la ce i-a spus. Brandon atunci spune că trebuie să încheie lupta şi merge cu Timmy până la Helia, şi cei doi îl prind. El încearcă să se zbată, dar Stella face ca bastoanele să dispară şi celelalte trei zâne Winx revin la normal. Layla întreabă ce se întâmplă cu Helia, şi dacă au făcut ceva vrăjitoarele Trix cu el. Daphne îl examinează pe Helia şi descoperă să existe un fragment de gheaţă în inima lui. Se pare că Icy a făcut asta când i-a congelat inima. Atunci Bloom spune că va dezgheţa inima lui cu Flacăra Dragonului. Dar Daphne spune că nu poate să-o dezgheţe aşa, şi trebuie să găsească o altă manieră pentru a-o dezgheţa sau altfel tot corpul îi va îngheţa.

Chiar atunci, Icy apare şi le atacă pe zânele Winx şi congelează tot satul şi pe câteva persoane. Zânele Winx se transformă în Bloomix şi Daphne în Sirenix. Zânele Winx luptă împotriva lui Icy şi încearcă să protejeze satul, dar Icy încă atacă. Flora luptă singură împotriva lui Icy, şi atunci Icy îngheaţă aripile Florei, care cade pe sol.

Chiar şi aşa Flora spune că îl va salva pe Helia. Bloom o atacă pe Icy, dar Icy este mai puternică pentru că este Regina Gheţii. Florei le spune elementelor naturii să-o asculte, şi Flora reuşeşte să-şi revină. Cu noi forţe Flora o atacă pe Icy, şi cu puterile ei reuşeşte să salveze satul şi să dezgheţe gheaţa din inima lui Helia. Eldora apare şi spune că trebuie să facă cheia pentru Legendarium, şi că ai nevoie de Lancea de Argint. Zânele merg spre totemul unde este Lancea, şi cu toate elementele zânele Winx creează cheia Legendarium-ului.

Icy pleacă, dar revine cu vrăjitoarele Trix şi este foarte supărată pentru că aproape câştigase. Celelalte vrăjitoare Trix spun că Legendarium-ul va rămâne în Turnul norilor. Selina spune că trebuie să se gândească la altceva pentru a-l elibera pe Acheron. În sat, zânele Winx spun că trebuie să delecteze, acum că au reuşit, şi încep să schieze împreună cu Specialiştii. Eldora se alătură acestora şi aşa se termină episodul.

Evenimente majore Edit

Personaje Edit

Alte date Edit

  • Când Daphne se transformă în Sirenix, ea este îmbrăcată ca prinţesă, deşi ea în acest episod a adus un palton de frig.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki