FANDOM

Ultima descoperire
Sezonul 5, episodul 25
129.png
Informaţia episodului
Număr total 129
Data difuzării (Italia) 23 aprilie 2013
Data difuzării (SUA) 15 septembrie 2013
Alte nume
Nume în italiană Scontro epico
Nume în engleză The Last Discovery
Succesiune de episoade
precedent
Suflare de ocean
următor
Sfârşitul lui Tritannus
Lista episoadelor

Ultima descoperire este episodul 129 al serialului Winx Club şi episodul 25 din sezonul 5.

Rezumat Edit

Episodul începe în Alfea, unde zânele Winx mănâncă cu celelalte zâne. Mâncarea apare pe masă, şi zânele Winx încep să mănânce. Layla le spune zânelor Winx că ar putea să danseze, şi zânele Winx acceptă. Dar Flora este încă tristă din cauza celor petrecute anterior. Chiar atunci apare Krystal care vrea să vorbească cu ea despre Helia.

Krystal îi cere scuze Florei dacă s-a interpus între Flora şi Helia, şi îi spune că ea şi Helia sunt doar prieteni, şi că Helia într-adevăr este îndrăgostit de Flora. Chiar şi aşa Flora încă se îndoieşte.

Astfel, zânele Winx merg într-o nouă sală în Alfea. Acolo ele încep să danseze. Layla dansează gândindu-se la Roy în faţa unei oglinzi, iar la sfârşitul acesteia îi apare în picioare o pereche de balerini. În scurt timp este urmată şi de către celelalte Winx. Stella îşi imaginează că este cu părinţii ei şi oglinda îi dăruieşte şi ei o pereche de balerini. Tecna îşi imaginează că este cu Timmy, în timp ce Musa îşi imaginează balenele cântătoare. Oglinda le dă şi celorlalte balerini.

Bloom se gândeşte la Sky, dar Flora este tot tristă. Zânele Winx o încurajează pe Flora. Layla îi spune să-şi deschidă inima către oglinda şi ea îl imaginează pe Helia. În Oceanul Infinit, Tritannus îi spune lui Icy că are nevoie de o zână cu Sirenixul, şi Icy o sugerează pe Layla.

În Alfea, Layla primeşte un apel de la Nereus şi Tressa care îi cer ajutor pentru că Tritannus i-a înconjurat cu mutanţii. Zânele Winx se transformă, şi intră în Oceanul Infinit. Dar nu şi ştiu cum să-i atace pe mutanţii fără să-i rănească.

În Oceanul Infinit, zânele Winx ajung la pilonul de lumină, dar colo deja este armată mare de mutanţi. Zânele Winx încearcă să treacă, şi Tritannus îi spune mutanţilor să-o înconjure pe Layla. Flora îi dă Tressei suflarea oceanului, şi Tressa le convoacă pe Selkiile.

Uşile Oceanului Infinit se deschid, şi prin ele trec toţi Selkii. Nereus le spune Selkiilor să apere pilonul de lumină, şi Tritannus le ordonă mutanţilor să atace. Începe o bătălie între zânele Winx şi Selkiile împotriva mutanţilor, iar Layla ajunge să fie înconjurată de mutanţi şi Tritannus.

Nereus vine pentru a-o apăra pe Layla şi luptă împotriva lui Tritannus, dar Icy le ordonă mutanţilor să-o prindă pe Layla. Nereus vine să-o apere pe Layla, dar este atacat de Tritannus şi moare. Layla se înfurie şi îl atacă pe Tritannus. Atunci gardiana Sirenix a Laylei apare şi îi spune Laylei că are o dorinţă. Layla cere ca Nereus să revină la viaţă, şi Nereus se trezeşte.

Tritannus şi Icy apar şi o înconjură pe Layla, şi Tritannus cu tridentul său îi fură puterile Sirenix ale Laylei. Bloom încearcă să treacă printre mutanţii pentru a-o salva pe Layla şi de abia reuşeşte să treacă. Celelalte zâne Winx, Selkiile şi Nereus o urmează pe Bloom, dar Tritannus pleacă cu Layla, şi se dispune să activeze tronul împăratului cu puterile Laylei.

Evenimente majore Edit

  • Krystal îi cere scuze Florei dacă s-a interpus între Flora şi Helia.
  • Flora şi Helia până la urmă se împacă.
  • Layla îşi foloseşte dorinţa Sirenix ca verişorul ei Nereus să revină la viaţă.
  • Tritannus o capturează pe Layla pentru a-i absorbi puterile ei Sirenix pentru a activa tronul împăratului.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • Aceasta este prima apariţie a sălii de dans în Alfea şi a oglinzii sale magice.
  • Cu acest episod, toate Selkiile sunt văzute în 3D.
  • Aceasta este prima dată că apare o gardiană Sirenix şi cutia Sirenix în animaţie 3D.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki