FANDOM

Vanessa.png

Vanessa.

Vanessa Peters este mama adoptivă a lui Bloom şi soţia lui Mike Peters. Este de pe Pământ. O iubeşte foarte mult pe Bloom şi o sprijină în orice lucru pe care ea încearcă să-l urmărească şi să-l facă. Lucrează într-o florărie în Gardenia.

Înfăţişare Edit

  • Civil: Vanessa este o femeie de piele deschisă cu părul maro scurt. Ea poartă machiaj leve, iar pe gene acesta este compus dintr-o nuanţă palidă care dă efectul de umbră la ochi ei de culoarea galben-aurie. Ea are între 30 şi 40 de ani. Vanessa este îmbrăcată cu o haină albastră cu o cămaşă albă pe dedesubt. Poartă un şorţ galben decorat cu mere verzi în jurul brâului şi un colier albastru deschis. Pantofii ei o pereche de sandale maro cu alb.
  • Pijama: Poartă o pijama roză scurtă, cu o cămaşă cu nasturi şi pantaloni lungi.
  • Crăciun: De Crăciun, este văzută cu un pulover cu guler înalt verde şi alb, pantaloni verzi şi cizme maro.
  • Plajă: Ţinuta sa de plajă este compusă dintr-o pălărie cu o bandă roză în jurul ei, o cămaşă roşie cu flori roze, pantaloni albaştri şi sandale.

Alte date Edit

  • Numele „Vanessa” este derivat de la cuvântul în latină „Vanitas”, care înseamnă „Vanitate, orgoliu de sine, prezumţie”.
  • Numele de familie al ei „Peters” l-a dobândit în urma căsătoriei.
  • Vanessa este proprietara unui magazin de flori.
  • Vanessa este primul personaj în serie care a vorbit.
  • Vanessa a apărut în toate sezoanele de până acum.

Also on FANDOM

Random Wiki