FANDOM

Winx Club
WizGiz
WizGiz Infobox

Clasă

Spiriduş

Gen

Masculin

Vârstă

Peste 10000 de ani la prima apariţie

Ocupaţie

Profesor la Alfea

Afiliaţii

Alfea

Abilităţi şi puteri

Abilitatea de a-şi schimba înfăţişarea
(Metamorfosimbioză)

Debut

Bun venit în Magix!

Dublaj italian

Mino Caprio (sezoanele 1-6)
Stefano Onofri (Sezonul 7)
Luigi Ferraro (Filme)

Dublaj Nickelodeon

Dee Bradley Baker

WizGiz este unul dintre profesorii de la Alfea, care apare de-a lungul tuturor celor 7 sezoane. Acesta predă metamorfosimbioza.

Înfăţişare Edit

WizGiz este ca şi o specie de spiriduş cu pielea galbenă. Are urechile alungite ca de elf şi un nas alungit. Pe cap poartă o pălărie verde ascuţită. Poartă un costum verde, o cămaşă galbenă în dungi şi o floare mare portocalie.

Personalitate Edit

WizGiz poate fi foarte serios cât şi haios. Putem să-l vedem ca viteaz şi plin de resurse de-a lungul sezoanelor, deşi majoritatea apariţiilor sale sunt în sezonul 1. A demonstrat că nu doar se preocupă pentru elevele lui despre gradele abilităţilor acestora, ci şi poate să ia bune decizii.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 1 Edit

WizGiz apare în primul sezon atunci când le predă zânelor Winx arta metamorfosimbioză, adică arta de a se preschimba forma în orice altceva.

De asemenea acesta a fost văzut luptând alături de alţi profesori în ultimul episod împotriva Armatei Întunecate.

Sezonul 2 Edit

WizGiz are doar un rol secundar în acest sezon.

Sezonul 3 Edit

WizGiz a avut, de asemenea, un rol ca personaj secundar în acest sezon.

Sezonul 4 Edit

WizGiz a apărut doar când Vrăjitorii Cercului Negru au atacat Alfea, şi când Ogron a lansat o vrajă pentru a-i adormi pe rezidenţii şcolii, el de asemenea fiind adormit.

Sezonul 5 Edit

WizGiz apare în „Piatra empatiei”, când le predă elevelor vraja schimbului de vârstă. În acest sezon a apărut cu un rol mai important. După aceea reapare în „Eclipsa” când le antrenează pe zânele Winx folosindu-se de pălăria sa ca să se transforme într-un monstru şi fetele lupta împotriva acestui monstru. După aceea le spune zânelor Winx că aceasta este prima parte a antrenamentului său pentru a-l învinge pe monstrul făcând ca proiectilele sau vrăjii să fie întoarse împotriva monstrului.

Sezonul 6 Edit

Apariţia lui este mai concisă, fiind o apariţie a unui personaj secundar în nişte scene, de exemplu când Faragonda îşi celebrează cea de a 100-a zi de naştere, dar şi la concertul Musei, şi în mai multe scene.

Sezonul 7 Edit

WizGiz reapare din nou predându-le elevelor. În călătoria lor în trecut, zânele Winx au observat că WizGiz nu se va schimba în viitor. Zânele Winx ca eleve temporale observând una dintre orele lui WizGiz când Faragonda din greşeală l-a convertit pe profesorul WizGiz într-un melc şi după aceea au văzut cum Kalshara s-a transformat într-un vultur (reamintindu-şi situaţia împotriva ei în viitor). După aceea el nu reapare până prezent.

Filme Edit

Winx Club I: Secretul regatului pierdut Edit

WizGiz a apărut într-o clasă cu elevele lui. Când Mandragora şi creaturile sale au atacat. El a ajutat să apere şcoala folosindu-se de o transformare într-un elefant cu ajutorul Mirtei. El a oprit-o pe Mirta spunându-i că ea nu trebuie să facă niciun tip de magie întunecată. El a ajutat şi la reconstrucţia Alfeei, împreună cu zânele Winx, Zânişoarele, Faragonda, Griselda şi Palladium.

Winx Club II: Aventura magică Edit

WizGiz a apărut doar la prezentarea şcolilor Alfea şi Turnul norilor când reporterul a făcut publicitate a şcolii.

Abilităţi şi puteri Edit

WizGiz are puteri relaţionate cu metamorfosimbioza, îşi poate schimba corpul într-o formă pe care el o doreşte.

Transformări Edit

  • Şoricel
  • Elefant
  • Sfinx (1x19, pentru a le ajuta pe zânele împotriva Armatei Întunecate)
  • Griselda (1x15)
  • Monstru de apă (5x16, folosindu-se de pălărie)
  • Melc (7x03, de către Faragonda în timp ce ea a întârziat)

Alte date Edit

  • Deşi este un personaj minor acesta apărut în fiecare sezon şi film de-a lungul seriei.
  • Este profesorul cel mai longeviv de la Alfea. În sezonul 7 se revelează că acesta le-a fost profesor atât Faragondei, cât şi Kalsharei.
Winx Club
Winx
Bloom · Stella · Flora · Musa · Tecna · Layla · Roxy
Specialişti
Sky · Brandon · Riven · Timmy · Helia · Nabu · Roy
Paladini
Thoren · Nex
Duşmani
Trix · Lord Darkar · Valtor · Mandragora · Vrăjitorii Cercului Negru · Vrăjitoarele Ancestrale · Tritannus · Politea · Selina · Acheron · Kalshara · Brafilius
Profesori
Faragonda · Griffin · Saladin · Griselda · Palladium · WizGiz · Daphne
Personaje aliate
Zânişoare · Selkie · Animale magice · Kiko · Daphne · Vanessa · Mike · Roy · Nebula · Ligea · Tressa · Luna · Radius · Marion · Oritel · Galatea · Eldora · Selina