FANDOM

Zânişoare.png

Nişte zânişoare.

Zânişoarele sunt creaturi magice care trăiesc pe Satul Zânişoarei de pe Magix, şi ajută pe zânele unindu-se cu ele. Zânişoarele folosesc magia din Pomul Vieţii. Zânişoarele numai apar în sezoanele 2, 3, 6 şi 7, şi aproape nu apar în sezonul 4.

Lockette Edit

Zânişoara lui Bloom, zânişoara portalurilor şi a labirinturilor. Aceasta este şi cea mai timida zână. Este a doua cea mai mică zână după Piff. Ea poarta o rochiţa deseori roz şi o coroniţă care se poate transforma la nevoie într-o cheie. Ea este de asemenea sperioasa şi plângăcioasa. Lockette a ajutat-o pe Bloom de multe ori în căutarea sa. Unii oameni cred ca Lockette ar avea puterea de a deschide portaluri către alte lumi.

Amore Edit

Zânişoara lui Stella, zânişoara iubirii după cum îi spune numele (Amore înseamnă în italiană Iubire). Natura ei sensibilă este dovedită de parul roşu cu trandafiri roz şi rochia ei roşie cu roz. Multă lume crede că Amore este zâna Florei deoarece şi Amore iubeşte natura.

Chatta Edit

Zânişoara lui Flora, zânişoara de bârfă, care arata oarecum ca Stella: păr lung, blond în două cozi de cal, cu un costum verde. Ea este extrem de vorbăreţ şi deschis la minte şi se bucură de scris urale şi vorbesc despre doar despre tot, mai ales ea însăşi. Chatta este, de asemenea, cei mai curajoşi dintre zânişoare, ca ea o dată s-au ridicat la Darkar intr-un episod al sezonului 2. Ca pixie lipit Flora, Flora este foarte dependentă de Chatta, ca urmare a naturii, respectiv, extrem de introvertit, dar liniştită, Flora şi personalitate extravertit si vorbarete Chatta lui, care se completează reciproc. Chatta încurajează Flora pentru a găsi puterea de a vorbi mintea ei, de multe ori arată cel mai pozitiv de rezultate. Ea, de asemenea, a ajutat Flora spune Helia despre sentimentele ei despre el.

Tune Edit

Este zâna etichetei şi a bunelor maniere, chiar şi atunci când strigă la ceilalţi. Tune este curata, ordonata, adecvata şi un pic de modă veche. Ea este îmbrăcată cu o rochie stil victorian albă, albastră şi mov iar culoarea părului ei este mov palid. Tune se crede o doamna deoarece este în contrast cu zâna ei Musa care este „faimoasa” pentru ieşirile şi caracterul ei băieţos. În ciuda cicălirilor lui Tune, ele fac o pereche perfectă, fiecare diminuând extremităţile celeilalte.

Digit Edit

Zânişoara tehnologiei cum îi spune şi numele. Ea este imaculată, logica precisă, matematică şi nu-şi arată foarte des emoţiile. Ea este îmbrăcată într-o albastra salopeta a viitorului. Ea este într-o continuă competiţie cu Tecna dar cu toate acestea au o prietenie foarte stransâ pentru ca au aceeaşi pasiune: jocurile logice.

Piff Edit

Este bebeluşul pixie al viselor dulci, ce poarta o rochie roz,şi o boneta cu dantela ce o face să semene cu un bebeluş. Ea este legata de Layla şi o ajuta în coşmarurile ei nocturne. Ea nu poate vorbi, deci vorbeşte într-un limbaj al bebluşilor ce o face vulnerabila. Ea de asemenea nu poate zbura, şi cand a fost găsită cu celelalte zâne la Darkat a trebuit Layla s-o care cu timpul ea a reuşit să spună 3 cuvinte: Layla, Buna şi Cacao şi sa zboare.

Cherie Edit

Zânişoara vremii şi cea nouă zânişoară înlănţuită cu Musa substituind Tune în sezonul 6. Cherie este capricioasă şi imprevizibilă, dar este o zânişoară simpatică, cărui principal interes în vieţii sunt ieşite de cumpărări sălbatice. Deşi este foarte vane, şi este generoase cu prietenele ei, împărtăşind împarte tot ce are cu ele. Cherie se oboseşte foarte cu uşurinţă, prin cel care trebuie să se menţine în mod constant zăbovită cu vreun lucru diferit şi haios.

Caramel Edit

Zânişoara forţei şi cea nouă zânişoară înlănţuită cu Tecna substituind Digit în sezonul 6. Energice şi determinate, Caramel este foarte dulci şi pline de vieţi, dar şi este practice şi ştie ca se va putea să apere. Caramel este mereu deşteaptă pentru a alerga pentru bătălia pentru a ajuta prietenii ei. Ea pari să fii o zânişoară pătimaşă şi musculoasă în echipa.

Alte zânişoare Edit

  • Athea: este păzitoarea codexului de la Fântână Roşie. Athea poarta o rochie de zeiţă greaca, deoarece numele ei vine de la zeiţa Athena, zeiţa înţelepciunii şi a luptelor drepte. Ar putea fi de asemenea posibil ca Athea să aibă puterea tunetelor şi fulgerelor. De asemenea Athea este una din cele 4 cele mai puternice zânişoare din lumea magica.
  • Charmy: este verişorul lui Jolly, al lui Lockette şi al lui Livy. El a disparut în Shadowhaunt.
  • Concordia: este păzitoarea codexului de la Alfea. Ea este legata de arhiva magică de la Alfea deoarece codexul este printre carţi. Ea adoră sa citească. Ea are de asemenea animăluţe magice: o broasca, un căluţ de mare şi o vulpe.Ea este una din cele mai puternice Pixies din dimensiunea magica.
  • Discordia: este păzitoarea codexului de la Turnul din nori şi se ascunde în inima turnului. Ea este aroganta, iubeşte moda şi este de mărime medie. Ea este de asemenea cea mai puternica dintre zânele protectoare deoarece locuieşte în inima turnului.
  • Nimphea: este lidera zânelor din satul Pixies. Ea este gardianul satului şi mama tuturor zânişoarelor. Ea adoră să se joace cu zânişoarele dar de cele mai multe ori stă în alertă. Ea este foarte amabilă şi poartă o rochie verde şi un pandantiv care este de fapt codexul.
  • Jolly: este zâna glumelor şi a farselor. Ea a apărut prima data în episodul 16 (Hallowinx). Ea se foloseşte de un soi de cărţi Tarot cu ajutorul cărora poate vedea viitorul. El este fratele mai mare al lui Livy. Există un zvon caruia Jolly este zânişoara lui Roxy.
  • Livy: este zânişoara mesajelor, care trimite mesaje cu ajutorul unei plăci de surf. El are un obicei de a fi uituc dar ceea ce îi lipseşte din memorie îi aduce în inimă. Livy nu este legat de nimeni poate din cauza taxelor sale, dar se comporta ca Layla. În sezonul 2 a dezvăluit accidental locaţia Codexului din satul Pixies. Livy este cel mai rapid Pixies şi este greu de prins. Unii oameni cred ca ar avea puterea de super viteză.
  • Zing: este zânişoara insectelor, posedă un păianjen de stimă. Ea este o maestră de deghizare, este zânişoara mai graţioase schimbând de haine tot timpul, deghizată ca Spiderman, Jack Sparrow, Dr. Octopus şi Scrat. Nu este înlănţuită pe nicio zână.

Satul zânişoarelor Edit

Este satul celor mai mici şi mai draguţe zânişoare din Univers. Deşi locaţia satului nu ne este aratata cu prea mare precizie, aici locuiesc cele şapte zânişoarele cunoscute legate cu zânele şi protectoarele Codexului. Aici se găseşte de asemenea şi pomul vieţii. Dacă copacul se ofileşte, magia dispare (el fiind jumătate ofilit şi jumătate veşnic verde, acest lucru apare în Winx Club II: Aventura magică).

Galerie Edit

Personaje din Winx Club
Club Winx: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDaphne
Specialişti: SkyBrandonRivenTimmyHeliaNabuRoy | Paladini: NexThoren
Duşmani: TrixLord DarkarValtorVrăjitorii Cercului NegruTritannusSelinaKalshara şi BrafiliusAlţii…
Alte personaje aliate ale Clubului Winx: ZânişoareSelkieAnimale magiceAlţii…

Also on FANDOM

Random Wiki