FANDOM

Zânişoare

Nişte zânişoare.

Zânişoarele sunt creaturi magice care trăiesc pe Satul Zânişoarei de pe Magix, şi ajută pe zânele unindu-se cu ele. Zânişoarele folosesc magia din Pomul Vieţii. Zânişoarele numai apar în sezoanele 2, 3, 6 şi 7, şi aproape nu apar în sezonul 4.

Lockette Edit

Zânişoara lui Bloom, zânişoara portalurilor şi a labirinturilor. Aceasta este şi cea mai timidă zânişoară. Este a doua cea mai mică zânişoară după Piff. Ea poartă o rochiţă deseori roz şi o coroniţă care se poate transforma la nevoie într-o cheie. Ea este de asemenea sperioasă şi plângăcioasă. Lockette a ajutat-o pe Bloom de multe ori în căutarea sa. Unii oameni cred ca Lockette ar avea puterea de a deschide portaluri către alte lumi.

Amore Edit

Zânişoara Stellei, zânişoara iubirii după cum îi spune numele (Amore înseamnă în italiană „iubire”). Natura ei sensibilă este dovedită de părul roşu cu trandafiri roz şi rochia ei roşie cu roz.

Chatta Edit

Zânişoara Florei, zânişoara de bârfă, care arată oarecum ca Stella: păr lung, blond în două cozi de cal, cu un costum verde. Ea este extrem de vorbăreaţă şi deschisă la minte şi se bucură de scris urale şi vorbesc doar despre tot, mai ales ea însăşi. Chatta este, de asemenea, cea mai curajoasă dintre zânişoare, ca ea o dată s-au ridicat la Lord Darkar într-un episod al sezonului 2. Flora este foarte dependentă de Chatta, ca urmare a naturii, respectiv, extrem de introvertită, dar liniştită, care se completează reciproc cu Flora. Chatta, de asemenea, încurajează Flora să-i spună lui Helia ce simte pentru el.

Tune Edit

Este zânişoara etichetei şi a bunelor maniere, chiar şi atunci când strigă la ceilalţi. Tune este curată, ordonată, adecvată şi cu un pic de modă veche. Ea este îmbrăcată cu o rochie de stil victorian albă, albastră şi mov iar culoarea părului ei este mov palid. Tune se crede o doamnă deoarece este în contrast cu zâna ei Musa care este „faimoasă” pentru ieşirile şi caracterul ei băieţos. În ciuda cicălirilor lui Tune, ele fac o pereche perfectă, fiecare diminuând extremităţile celeilalte.

Digit Edit

Zânişoara tehnologiei cum îi spune şi numele. Ea este imaculată, logica precisă, matematică şi nu-şi arată foarte des emoţiile. Ea este îmbrăcată într-o albastră salopetă a viitorului. Ea este într-o continuă competiţie cu Tecna dar cu toate acestea au o prietenie foarte strânsă pentru că au aceeaşi pasiune: jocurile logice.

Piff Edit

Este un bebeluş şi zânişoara viselor dulci, ce poartă o rochie roz, şi o boneta cu dantelă ce o face să semene cu un bebeluş. Ea este legată de Layla şi o ajută în coşmarurile ei nocturne. Ea nu poate vorbi, deci vorbeşte într-un limbaj al bebeluşilor ce o face vulnerabilă. Ea, de asemenea, nu poate zbura, şi când a fost găsită cu celelalte zânişoare, Piff a reuşit să spună doar trei cuvinte: Layla, Bună şi Cacao.

Cherie Edit

Zânişoara vremii şi cea nouă zânişoară înlănţuită cu Musa substituind Tune în sezonul 6. Cherie este capricioasă şi imprevizibilă, dar este o zânişoară simpatică, cărui principal interes în vieţii sunt ieşite de cumpărări sălbatice. Deşi este foarte vane, şi este generoase cu prietenele ei, împărtăşind împarte tot ce are cu ele. Cherie se oboseşte foarte cu uşurinţă, prin cel care trebuie să se menţine în mod constant zăbovită cu vreun lucru diferit şi haios.

Caramel Edit

Zânişoara forţei şi cea nouă zânişoară înlănţuită cu Tecna substituind Digit în sezonul 6. Energice şi determinate, Caramel este foarte dulci şi pline de vieţi, dar şi este practice şi ştie ca se va putea să apere. Caramel este mereu deşteaptă pentru a alerga pentru bătălia pentru a ajuta prietenii ei. Ea pari să fii o zânişoară pătimaşă şi musculoasă în echipă.

Alte zânişoare Edit

  • Athena: este păzitoarea codexului de la Fântână Roşie. Athena poartă o rochie de zeiţă greacă, deoarece numele ei vine de la zeiţa Athena, zeiţa înţelepciunii şi a luptelor drepte. Ar putea fi de asemenea posibil ca Athena să aibă puterea tunetelor şi a fulgerelor. De asemenea Athena este una din cele 4 cele mai puternice zânişoare din lumea magică.
  • Charmy: este verişorul lui Jolly, al lui Lockette şi al lui Livy. El a dispărut în Shadowhaunt.
  • Concordia: este păzitoarea codexului de la Alfea. Ea este legată de arhiva magică de la Alfea deoarece codexul este printre cărţi. Ea adoră sa citească. Ea are de asemenea animăluţe magice: o broască, un căluţ de mare şi o vulpe. Ea este una din cele mai puternice zânişoare din dimensiunea magică.
  • Discordia: este păzitoarea codexului de la Turnul Norilor şi se ascunde în inima turnului. Ea este aroganta, iubeşte moda şi este de mărime medie. Ea este de asemenea cea mai puternică dintre zânele protectoare deoarece locuieşte în inima turnului.
  • Ninfea: este liderul satului zânişoarelor. Ea este gardianul satului şi mama tuturor zânişoarelor. Ea adoră să se joace cu zânişoarele dar de cele mai multe ori stă în alertă. Ea este foarte amabilă şi poartă o rochie verde şi un pandantiv care este de fapt codexul.
  • Jolly: este zânişoara glumelor şi a farselor. Ea a apărut pentru prima data în episodul 16 (Hallowinx). Ea se foloseşte de un soi de cărţi Tarot cu ajutorul cărora poate vedea viitorul. El este fratele mai mare al lui Livy. Există un zvon căruia Jolly este zânişoara lui Roxy.
  • Livy: este zânişoara mesajelor, care trimite mesaje cu ajutorul unei plăci de surf. El are un obicei de a fi uituc dar ceea ce îi lipseşte din memorie îi aduce în inimă. Livy nu este legat de nimeni poate din cauza taxelor sale, dar se comporta ca Layla. În sezonul 2 a dezvăluit accidental locaţia Codexului din satul zânişoarelor. Livy este cea mai rapidă zânişoară şi este greu de prins. Unii oameni cred că ar avea puterea de super viteză.
  • Zing: este zânişoara insectelor, posedă un păianjen de stimă. Ea este o maestră de deghizare, este zânişoara mai graţioase schimbând de haine tot timpul, deghizată ca Spiderman, Jack Sparrow, Dr. Octopus şi Scrat. Nu este înlănţuită pe nicio zână.

Satul zânişoarelor Edit

Este satul celor mai mici şi mai draguţe zânişoare din Univers. Deşi locaţia satului nu ne este arătată cu prea mare precizie, aici locuiesc cele şapte zânişoarele cunoscute legate cu zânele şi protectoarele Codexului. Aici se găseşte de asemenea şi pomul vieţii. Dacă copacul se ofileşte, magia dispare (el fiind jumătate ofilit şi jumătate veşnic verde, acest lucru apare în Winx Club II: Aventura magică).

Galerie Edit

Winx Club
Winx
Bloom · Stella · Flora · Musa · Tecna · Layla · Roxy
Specialişti
Sky · Brandon · Riven · Timmy · Helia · Nabu · Roy
Paladini
Thoren · Nex
Duşmani
Trix · Lord Darkar · Valtor · Mandragora · Vrăjitorii Cercului Negru · Vrăjitoarele Ancestrale · Tritannus · Politea · Selina · Acheron · Kalshara · Brafilius
Profesori
Faragonda · Griffin · Saladin · Griselda · Palladium · WizGiz · Daphne
Personaje aliate
Zânişoare · Selkie · Animale magice · Kiko · Daphne · Vanessa · Mike · Roy · Nebula · Ligea · Tressa · Luna · Radius · Marion · Oritel · Galatea · Eldora · Selina