FANDOM

Zaltora.png

Şcoala Zaltora.

Elevii din Zaltora.png

Elevii din Zaltora.

Elevii sub controlul lui Trix.png

Sub controlul mental al lui Trix.

Zaltora este una dintre şcolii din dimensiunea magică, o şcoală pentru arte psihice introdusă pentru prima dată în serie în sezonul 6. Ea este o şcoală pentru vrăjitori.

Descriere Edit

Locaţia exactă a şcolii nu este cunoscută, dar în serie şcoala apare pe un pisc înalt şi abrupt. Clădirea pare a fi de formă hexagonală, cu un turn în centru, iar Împrejurul clădirii se află alte patru turnuri, cu câte un cristal. De asemenea de o parte şi alta a şcolii se află două mici turnuri cu câte un cristal în vârf, situate pe alte două piscuri mai mici, legate de clădirea principală prin două poduri de piatră.

Locul cel mai important din şcoală este camera din turnul din centru, numită camera cristalului. Cristalul mistic reprezintă sursa puterilor tuturor elevilor, care sunt într-un fel legaţi de acesta. Când Trix au cucerit şcoala şi au furat puterile din cristal, totodată şi elevii au fost sub controlul mental al vrăjitoarelor.

Uniforma Edit

Uniforma contă într-o pereche de pantaloni gri, o mini fustă gri strânsă în jurul pantalonilor cu o curea gri, o bluză cu mânecile lungi albastră cu gri şi cu un „x” pe piept. Ca încălţăminte ei poartă o pereche de cizme, iar pe deasupra uniformei poartă o capă cu glugă de culoare galben închis. Pe mâini ei poartă mănuşi de culoare albastră.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 6 Edit

În episodul „Sera secretă”, Trix îşi continuă planul de a cuceri toate şcolile magice. Astfel ele atacă Zaltora şi fură puterile cristalului, şi îi atacă pe elevii chiar cu propriile lor puterii. Toţi elevii în final cad sub controlul mental al vrăjitoarelor.

În ultimul episod al sezonului, „Winx de neuitat”, Selina distruge relicva dinozaurului care ţinea captivă sursa tuturor puterilor magice ale şcolilor magice furate de Trix . Astfel toate puterile se reîntorc la propria lor sursă, printre care şi puterile cristalului magic din Zaltora sunt restituite.

Also on FANDOM

Random Wiki