FANDOM

Zenith

Zenith.

Zenith este planeta de origine a Tecnei, şi este un stat monarhic, condus de către regele de Zenith, Cryos. Este o lume cu o folosire foarte intensivă a tehnologiei, a electronicei, a maşinilor şi a aparatelor. Poporului şi locuitorilor lui Zenith delectează unui nivel înalt şi pacific de viaţă. Şi utilizează sistemul metric.

Există oceane la fel ca alte planete, locuite de Selkie, în acest caz Lithia este gardiana portalului oceanului.

Regalitate Edit

Regele de pe Zenith, numit Cryos, apare pentru prima dată în episodul 18 al sezonului 5 (Devoratorul), toate regatele au asistat pe reuniunea de pe Domino cu consilierul fiecărui regat. El apare în episodul 22 (Ascultă-ţi inima), când pentru prima dată le informează tuturor că nu se vor alătura alianţei. Dar mai târziu în episodul acesta, Tecna îl convinge pe Cryos să se alăture alianţei, şi are succes. El şi face o apariţie în episodul 24 (Suflare de ocean), când deja au format o alianţă.

Locuri Edit

Castel Pod de Date Edit

Este un castel în oceanul lui Zenith unde se găseşte Piatra Empatiei.

Palat Edit

Este unde se găseşte sala tronului şi unde rămâne Regele Cryos. Şi sunt roboţi uriaşi şi androizi. Este un edificiu foarte înalt şi custodiat de gărzi roboţi.

Centru comercial Edit

Este un centru comercial unde se găseşte magazinul de haine. Acolo, se găseşte o maşină care poate acorda orice cere la cineva din toată dimensiunea magică, şi când sunt cerute multe lucruri, se supraîncarcă. A fost verificat de Stella când a vrut multe rochii, dar s-a supraîncărcat când cere mai multe rochii.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 5 Edit

În sezonul 5, Tritannus a atacat-o pe Lithia şi i-a furat puterile sale, i-a transformat pe gărzile castelului Pod de Date în mutanţi şi a contaminat tot castelul. După aceea Winx călătoresc la Zenith pentru a căuta Piatra Empatiei, Tecna o cunoaşte pe Lithia şi se înlănţuie, mai târziu Bloom, Layla şi Tecna merg la castel unde Tecna şi Layla cad sub un vrăjesc cu care nu au empatie şi discută. Sunt atacate de mutanţi dar la sfârşit Bloom inversează vrăjescul şi reuşesc piatra.

Apoi fetele încearcă să-l convingă pe Regele Cryos să se alăture alianţei împotrivă Tritannus, încolo trebuie să lupte împotriva roboţilor care pierduseră controlul pentru că Tritannus a distrus Pilonul Controlului. La urmă îl conving pe regele să se alăture alianţei şi Tecna îşi obţine dorinţa Sirenix, şi cere că locuitorii de pe Zenith fie mai conectaţi cu restul lumilor.

Sezonul 6 Edit

Winx şi Timmy merg la Zenith pentru a reuşi un obiect de invizibilitate, fiindcă părinţii Tecnei au acest obiect şi îl păstrează în colecţia lor de lucruri electronice, şi va servi pentru a inversa efectele invizibile din Turnul norilor că Trix au făcut invizibil. Îi cunosc pe părinţii Tecnei, Magnethia şi Electronio şi Winx trebuie să se obişnuiască cu datinile lor care Tecna şi părinţii ei fac. După aceea Timmy îşi câştigă respectul părinţilor Tecnei doar aprobând o probă în timp ce luptă cu o lingură.

Electronio îi dă lui Winx obiectul de invizibilitate înainte de a pleca, dar Frankenstein atacă oraşul şi Winx luptă, dar el se a îndrăgostite de Tecna, Winx o salvează pe Tecna şi la sfârşitul episodului, pleacă.

Locaţii din Winx Club
Planete: AndrosDominoEraklyonLinpheaMelodieMagixPământSolariaZenith
Dimensiuni: LegendariumMini-LumileOblivionObsidianOcean InfinitOmegaRelix
Şcoli magice: AlfeaAuditoriul de AurColegiul LinpheaFântâna RoşieHoggarInstitutul EraklyonTir Nan OgTurnul norilorZaltora